Hvornår gjorde I værelset klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

FrkZier

Karla skriver:

Vi venter vores første barn sidst i november, og vi har det meste hjemme. Det vi selv har købt står stadig i indpakning, og det hele er stablet i tremmesengen.
Min mand spurgte igår, hvornår vi skulle lave værelset klar. Han havde en masse idéer til indretning. Han har ferie om 14 dage, hvor jeg er 24+. Er det alt for tidligt at begynde på klargøring af værelset?

Hvornår gjorde I værelset klar?

En baby har ikke behov for et værelse som sådan, h*n sover jo på forældrenes værelse det første lange stykke tid.

isaak er 12,5 uge og det eneste der er på hans 'værelse' er et puslebord og blespand 

Laver ikke er disideret værelse til ham før han er 1,5-2 år 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Bb3031

Karla skriver:

Dejligt
Jeg har også gået hjemme det meste af graviditeten. Og har også stået og kigget på alle tingene rigtig mange gange, men ville ikke gå igang alt for tidligt, da jeg egentlig troede manden helst ville vente til det nærmest var lige op over

Ja så blev du da vist lidt snydt  Synes da det er super skønt, at han nu har meldt sig på banen og faktisk gerne vil være med til indretningen. Her er det mig, som har stået for det hele, hvilket ikke gør mig spor  Det siger nemlig ikke min kæreste så meget og han ved, at det er min hobby og interesse. Så den fordeling passer os begge rigtig fint 

Anmeld

29. juli 2013

Karla

FrkZier skriver:

En baby har ikke behov for et værelse som sådan, h*n sover jo på forældrenes værelse det første lange stykke tid.

isaak er 12,5 uge og det eneste der er på hans 'værelse' er et puslebord og blespand 

Laver ikke er disideret værelse til ham før han er 1,5-2 år 

Nej, ved godt det slet ikke er nødvendigt med et værelse det første lange stykke tid. Men værelset har bare stået og rodet siden vi flyttede ind i huset, da det er det værelse lillepigen skal have så ville vi ikke til at indrette det til noget andet inden. Vi har en tremmeseng, som vi har arvet, og desuden en vugge. Så vores plan er lidt at få sat tremmesengen op på værelset (også mest fordi vi ikke gider til at sætte den op på loftet ) så har vi en kommode til noget tøj og så noget opbevaring til noget legetøj. Så det bliver også langt fra et helt færdigt værelse - det skal jo laves om når hun skal til at have meget mere legetøj og større seng osv

Anmeld

30. juli 2013

Christina89

Karla skriver:

Tak for dit svar
Jeg tror også jeg vil få mere ro omkring det, når jeg ved at værelset er klar. Hvis nu lillepigen kommer før tid
Jeg havde egentlig tænkt at det først skulle gøres når jeg var et godt stykke over 30+, for troede at manden ville synes et var alt for tidligt før
Men nu sagde han det selv igår, og så er det jo oplagt, når han har ferie om 14 dage

Jeg synes da helt klart, at det vil være oplagt for jer at gå i gang, når din kæreste har ferie - så kan I gå og hygge jer med det sammen!

I hvert fald med de mest basale ting - vi malede den ene væg, samlede puslebord, tremmeseng og en reol, satte lampe op osv., så er alle småting kommet hen ad vejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.