Hvornår gjorde I værelset klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

Karla

Britt88 skriver:

Vi gjorde værelset klar da jeg var 6 måneder henne. Det er jeg mega glad for nu, da jeg fik SSF var indlagt i 2 uger og fødte 3 uger før tid.

Han er blevet lagt derind og sove i lidt tid nu uden jeg skulle foretage mig noget da det hele var klart. Han er knapt 5 måneder.

Så gå du bare igang når du lyster

Tak for dit svar
Vi starter om 14 dage tror det vil give mig mere ro.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

christina92

Karla skriver:

Vi venter vores første barn sidst i november, og vi har det meste hjemme. Det vi selv har købt står stadig i indpakning, og det hele er stablet i tremmesengen.
Min mand spurgte igår, hvornår vi skulle lave værelset klar. Han havde en masse idéer til indretning. Han har ferie om 14 dage, hvor jeg er 24+. Er det alt for tidligt at begynde på klargøring af værelset?

Det ville da være optimalt nu han har ferie  og er det der det passer jer så gør klar der!

Tigers værelse stod helt klart da jeg var ca. 35 uger henne.

Men jeg havde selv gået og nulret med det hele, så det tog lang tid.

2. gang vil det stå færdig noget før da tiger skal have andet værelse også og det derfor er to værelser jeg skal gøre klar

Anmeld

29. juli 2013

BigHope13

Karla skriver:

Vi venter vores første barn sidst i november, og vi har det meste hjemme. Det vi selv har købt står stadig i indpakning, og det hele er stablet i tremmesengen.
Min mand spurgte igår, hvornår vi skulle lave værelset klar. Han havde en masse idéer til indretning. Han har ferie om 14 dage, hvor jeg er 24+. Er det alt for tidligt at begynde på klargøring af værelset?

når i har tid og lyst
synes da det lyder vildt skønt at manden vil hjælpe med indretning og går og tænker i de baner, ville da ønske at manden her have en mening

vores bebs får ikke sit eget værelse i første omgang, da vi kun har et ekstra værelse som bliver brugt til kontor/gæsteværelse/roderum og så har hunden en sofa den sover i

men jeg er igang med at lave puslehjørne hvor der er et puslebord som jeg har fået sat i stand, og så jeg ved at sætte en tøj reol i stand også, så det er hvad han får på væreslet i første omgang. og så står tremmesengen i soveværelset.
og så regner jeg med også at lave et hjørne i stuen hvor bassen skal have nogle ting og sager

er 26 uger henne nu

Anmeld

29. juli 2013

Karla

christina92 skriver:

Det ville da være optimalt nu han har ferie  og er det der det passer jer så gør klar der!

Tigers værelse stod helt klart da jeg var ca. 35 uger henne.

Men jeg havde selv gået og nulret med det hele, så det tog lang tid.

2. gang vil det stå færdig noget før da tiger skal have andet værelse også og det derfor er to værelser jeg skal gøre klar

Ja, det ville passe rigtig godt, når nu han går på ferie. Det er hyggeligt, at vi kan gå og gøre det sammen

Ja, hvis jeg skulle gå og gøre det hele selv, ville det nok komme til at tage noget længere tid

Anmeld

29. juli 2013

Karla

BigHope13 skriver:

når i har tid og lyst
synes da det lyder vildt skønt at manden vil hjælpe med indretning og går og tænker i de baner, ville da ønske at manden her have en mening

vores bebs får ikke sit eget værelse i første omgang, da vi kun har et ekstra værelse som bliver brugt til kontor/gæsteværelse/roderum og så har hunden en sofa den sover i

men jeg er igang med at lave puslehjørne hvor der er et puslebord som jeg har fået sat i stand, og så jeg ved at sætte en tøj reol i stand også, så det er hvad han får på væreslet i første omgang. og så står tremmesengen i soveværelset.
og så regner jeg med også at lave et hjørne i stuen hvor bassen skal have nogle ting og sager

er 26 uger henne nu

Jeg blev også noget overrasket over hans udmelding . Han har ikke haft så mange meninger om farver og sådan, og han har ikke virket særlig interesseret tidligere. Men nu har han pludselig nogle idéer, og det er bare dejligt .

Vi skal også have lavet et lille hjørne i stuen, med kravlegård og lidt småting. Men det tror jeg først vi gør klar i sidste øjeblik, nu når det er i stuen

Anmeld

29. juli 2013

hekran

først når baby var klar at komme på værelse. Den sidste kom på eget værelse, da hun var 9 måneder

Anmeld

29. juli 2013

Clisolka

Karla skriver:

Når i er klar, så går i da i gang 

Jeg skal først til at lave værelse nu - min datter fylder snart 3  Til gengæld bor vi også i en 2. vær. lejlighed, så hun bliver rykket i soveværelset - årh hvor jeg glæder mig til at lave hendes eget værelse 

Anmeld

29. juli 2013

Bb3031

Karla skriver:

Jeg er på onsdag 27 uger henne med termin d. 30. oktober og vores kommende piges værelse står næsten så godt som klar  Det mangler blot lidt på væggene som bogkasser, billeder eller lignende. 

Jeg har gået sygemeldt stort set hele graviditeten og har nydt at jeg stille og roligt har kunne indrette værelse. Derudover elsker jeg indretning og har simpelthen ikke kunne dy mig for at komme igang 

Anmeld

29. juli 2013

gonefishing

Karla skriver:

hmmm kommer an på hvad du mener med "gøre værelset klar"
Altså jeg tror jeg købte den første lampe til værelset da jeg var uge 20, og sådan lidt "småt" frem til at vi flyttede og jeg var på barsel, så gik det stærkt for det stod jo et værelse klar

Her anden gang er det dog mere roligt, og lidt "det kommer når det kommer"

Anmeld

29. juli 2013

DianaRJS

Karla skriver:

ved den ældste begyndte vi en månedes tid før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.