Karla skriver:
Vi venter vores første barn sidst i november, og vi har det meste hjemme. Det vi selv har købt står stadig i indpakning, og det hele er stablet i tremmesengen.
Min mand spurgte igår, hvornår vi skulle lave værelset klar. Han havde en masse idéer til indretning. Han har ferie om 14 dage, hvor jeg er 24+. Er det alt for tidligt at begynde på klargøring af værelset? 
Hvornår gjorde I værelset klar? 
når i har tid og lyst

synes da det lyder vildt skønt at manden vil hjælpe med indretning og går og tænker i de baner, ville da ønske at manden her have en mening

vores bebs får ikke sit eget værelse i første omgang, da vi kun har et ekstra værelse som bliver brugt til kontor/gæsteværelse/roderum og så har hunden en sofa den sover i

men jeg er igang med at lave puslehjørne hvor der er et puslebord som jeg har fået sat i stand, og så jeg ved at sætte en tøj reol i stand også, så det er hvad han får på væreslet i første omgang. og så står tremmesengen i soveværelset.
og så regner jeg med også at lave et hjørne i stuen hvor bassen skal have nogle ting og sager

er 26 uger henne nu
Anmeld