Karla skriver:
Vi venter vores første barn sidst i november, og vi har det meste hjemme. Det vi selv har købt står stadig i indpakning, og det hele er stablet i tremmesengen.
Min mand spurgte igår, hvornår vi skulle lave værelset klar. Han havde en masse idéer til indretning. Han har ferie om 14 dage, hvor jeg er 24+. Er det alt for tidligt at begynde på klargøring af værelset? 
Hvornår gjorde I værelset klar? 
Hejsa,
Jeg er 34+0 idag, og værelset til vores førstfødte er ikke helt klar endnu.. jeg er sat til 9. september..
I denne uge skal jeg have sat noget tapet op på den ene væg og have fat i en reol/kommode. Så er det vist bare småting jeg mangler til værelset..
Hvad værre er.. jeg har ikke fået købt en barnevogn endnu... 
Det er først her indenfor den sidste lille måneds tid jeg er begyndt på værelset.. Så som de andre skriver herinde.. så begynder du bare når du føler for det..
Jeg synes det er hyggeligt at gå og finde ting og det kan godt tage sin tid.. man vil jo gerne det er helt perfekt 
Fedt at din mand har en masse ideer.. der kunne jeg godt ønske at min kæreste var lidt mere involveret, men pyt.. ved han glæder sig rigtig meget.. 
God dag!
D.
Anmeld