Hvornår gjorde I værelset klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

Karla

SjeBets skriver:

tror også det er meget forskelligt, nu har vi et værelses problem. Så kan ikke tænke på eget værelse før at vi finder nyt hus. Og det kan tage tid at finde det heeelt rigtige ..

Men i skal da bare gå i gang når i føler for det, i har tiden og tingene

Nej, så tror jeg heller ikke vi havde tænkt i de baner Nu passede det bare lige perfekt med at vi fandt huset lige da jeg testede positivt, så det blev tænkt ind helt fra starten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Christina89

Vi flyttede i hus for et halvt år siden, så vi gjorde med vilje ikke noget ved det ene værelse, da vi vidste, det skulle være babyværelset Men vi gjorde allerede vores værelse klar, da jeg var omkring 23-24 uger henne, vi kunne simpelthen ikke vente længere  Jeg synes, det er meget rart, at det er klart, så skal vi ikke stresse over det - også i tilfælde af at vores guldklump skulle komme for tidligt (man ved jo aldrig). Vi nyder også at se værelset nu og bare stå og fantasere om vores lille dreng, he he

Så efter min mening er det ikke for tidligt at gå i gang med babyværelset, så længe I selv har lyst til det!

Anmeld

29. juli 2013

tankai

Karla skriver:

Vi venter vores første barn sidst i november, og vi har det meste hjemme. Det vi selv har købt står stadig i indpakning, og det hele er stablet i tremmesengen.
Min mand spurgte igår, hvornår vi skulle lave værelset klar. Han havde en masse idéer til indretning. Han har ferie om 14 dage, hvor jeg er 24+. Er det alt for tidligt at begynde på klargøring af værelset?

Vi gjorde det klar som vi fik købt tingene.. Vi er dog stadig i gang med at male tremmesengen, men ellers har værelset stået klart de sidste par uger  (er 27+5)

Anmeld

29. juli 2013

Karla

Christina89 skriver:

Vi flyttede i hus for et halvt år siden, så vi gjorde med vilje ikke noget ved det ene værelse, da vi vidste, det skulle være babyværelset Men vi gjorde allerede vores værelse klar, da jeg var omkring 23-24 uger henne, vi kunne simpelthen ikke vente længere  Jeg synes, det er meget rart, at det er klart, så skal vi ikke stresse over det - også i tilfælde af at vores guldklump skulle komme for tidligt (man ved jo aldrig). Vi nyder også at se værelset nu og bare stå og fantasere om vores lille dreng, he he

Så efter min mening er det ikke for tidligt at gå i gang med babyværelset, så længe I selv har lyst til det!

Tak for dit svar
Jeg tror også jeg vil få mere ro omkring det, når jeg ved at værelset er klar. Hvis nu lillepigen kommer før tid
Jeg havde egentlig tænkt at det først skulle gøres når jeg var et godt stykke over 30+, for troede at manden ville synes et var alt for tidligt før
Men nu sagde han det selv igår, og så er det jo oplagt, når han har ferie om 14 dage

Anmeld

29. juli 2013

Karla

tankai skriver:

Vi gjorde det klar som vi fik købt tingene.. Vi er dog stadig i gang med at male tremmesengen, men ellers har værelset stået klart de sidste par uger  (er 27+5)

Tak for dit svar
Manden har også malet væggene på værelset, og nogle skabslåger. Og så har han malet tremmeseng og vugge, så det er gjort det hele står bare i én stor bunke på værelset nu.

Anmeld

29. juli 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg tror jeg var næsten færdig med værelset i uge 8.

Anmeld

29. juli 2013

Karla

RGN skriver:

Jeg tror jeg var næsten færdig med værelset i uge 8.

Det var tidligt men ja, hvis det er det man har lyst til, er det jo bare med at komme igang

Anmeld

29. juli 2013

FrkDitte

Karla skriver:

Vi venter vores første barn sidst i november, og vi har det meste hjemme. Det vi selv har købt står stadig i indpakning, og det hele er stablet i tremmesengen.
Min mand spurgte igår, hvornår vi skulle lave værelset klar. Han havde en masse idéer til indretning. Han har ferie om 14 dage, hvor jeg er 24+. Er det alt for tidligt at begynde på klargøring af værelset?

Hejsa,

Jeg er 34+0 idag, og værelset til vores førstfødte er ikke helt klar endnu.. jeg er sat til 9. september.. 

I denne uge skal jeg have sat noget tapet op på den ene væg og have fat i en reol/kommode. Så er det vist bare småting jeg mangler til værelset..

Hvad værre er.. jeg har ikke fået købt en barnevogn endnu... 

Det er først her indenfor den sidste lille måneds tid jeg er begyndt på værelset.. Så som de andre skriver herinde.. så begynder du bare når du føler for det..  

Jeg synes det er hyggeligt at gå og finde ting og det kan godt tage sin tid.. man vil jo gerne det er helt perfekt 

Fedt at din mand har en masse ideer.. der kunne jeg godt ønske at min kæreste var lidt mere involveret, men pyt.. ved han glæder sig rigtig meget.. 

God dag!

D.

Anmeld

29. juli 2013

Karla

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Jeg er 34+0 idag, og værelset til vores førstfødte er ikke helt klar endnu.. jeg er sat til 9. september.. 

I denne uge skal jeg have sat noget tapet op på den ene væg og have fat i en reol/kommode. Så er det vist bare småting jeg mangler til værelset..

Hvad værre er.. jeg har ikke fået købt en barnevogn endnu... 

Det er først her indenfor den sidste lille måneds tid jeg er begyndt på værelset.. Så som de andre skriver herinde.. så begynder du bare når du føler for det..  

Jeg synes det er hyggeligt at gå og finde ting og det kan godt tage sin tid.. man vil jo gerne det er helt perfekt 

Fedt at din mand har en masse ideer.. der kunne jeg godt ønske at min kæreste var lidt mere involveret, men pyt.. ved han glæder sig rigtig meget.. 

God dag!

D.

Tak for dit svar
Ja, det er dejligt at han gider være med til det

Ja, barnevognen er nok værre vi fik bestilt en for en uges tid siden. Det var også den sidste større ting vi manglede at få styr på

Anmeld

29. juli 2013

Hullabullabulla

Vi gjorde værelset klar da jeg var 6 måneder henne. Det er jeg mega glad for nu, da jeg fik SSF var indlagt i 2 uger og fødte 3 uger før tid.

Han er blevet lagt derind og sove i lidt tid nu uden jeg skulle foretage mig noget da det hele var klart. Han er knapt 5 måneder.

Så gå du bare igang når du lyster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.