Hvornår gjorde I værelset klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.173 visninger
43 svar
19 synes godt om
29. juli 2013

Karla

Vi venter vores første barn sidst i november, og vi har det meste hjemme. Det vi selv har købt står stadig i indpakning, og det hele er stablet i tremmesengen.
Min mand spurgte igår, hvornår vi skulle lave værelset klar. Han havde en masse idéer til indretning. Han har ferie om 14 dage, hvor jeg er 24+. Er det alt for tidligt at begynde på klargøring af værelset?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Sander&Vitus-Mor

Karla skriver:

Vi venter vores første barn sidst i november, og vi har det meste hjemme. Det vi selv har købt står stadig i indpakning, og det hele er stablet i tremmesengen.
Min mand spurgte igår, hvornår vi skulle lave værelset klar. Han havde en masse idéer til indretning. Han har ferie om 14 dage, hvor jeg er 24+. Er det alt for tidligt at begynde på klargøring af værelset?

Når i er klar, går i da bare igang. Det er da absolut ikke for tidligt. 

Anmeld

29. juli 2013

LilleChelle

Karla skriver:

Vores er ikke klart endnu - og han er 9 måneder  

Anmeld

29. juli 2013

SjeBets

Værelse ? så langt har jeg slet ikke tænkt jeg er også sat i november

Anmeld

29. juli 2013

Enirt

Karla skriver:

Jeg tror at det var ca samme tid jeg begyndte at gøre vores lille værrelse klar. Der var så heller ikke så meget der skulle gøres.

Men som en anden også skriver, så går i jo bare i gang når i har lyst. Det lyder da helt perfekt at kæresten har masse ideer og ferie om lidt

Anmeld

29. juli 2013

Karla

VråJepsen skriver:

Når i er klar, går i da bare igang. Det er da absolut ikke for tidligt. 

Vi tror i hvert fald vi har det hele klart vi kan ikke rigtig se det for os, før det bliver klargjort helt. Så det bliver nok om 14 dages tid vi starter op

Anmeld

29. juli 2013

Karla

LilleChelle skriver:

Vores er ikke klart endnu - og han er 9 måneder  

Okay - det er jo heller ikke nødvendigt med et værelse fra start. Vi er flyttet i hus her for et par måneder siden, så vi har ikke villet lave noget på det værelse der er tiltænkt lillepigen. Så det er det eneste rum der bare står og roder

Anmeld

29. juli 2013

Karla

SjeBets skriver:

Værelse ? så langt har jeg slet ikke tænkt jeg er også sat i november

Det er jo heller ikke nødvendigt med værelse fra start
Vi flyttede i hus for et par måneder siden, og derfor ville vi ikke gøre noget ved det værelse der er tiltænkt lillepigen. Så det står bare og roder lige nu.

Anmeld

29. juli 2013

Karla

Enirt skriver:

Jeg tror at det var ca samme tid jeg begyndte at gøre vores lille værrelse klar. Der var så heller ikke så meget der skulle gøres.

Men som en anden også skriver, så går i jo bare i gang når i har lyst. Det lyder da helt perfekt at kæresten har masse ideer og ferie om lidt

Tak for svar
Vi har heller ikke vildt meget der skal laves. Manden malede værelset og skabene dengang vi overtog huset, så det er jo bare møbler og pynteting der skal stilles op, samt lidt der skal hænges op på væggen

Ja, det er også derfor jeg synes det ville være en god idé at starte der i hvert fald. Han vil meget gerne være en del af det, og når så han har ferie, er det jo oplagt Så kan vi rigtig gå og hygge med det

Anmeld

29. juli 2013

SjeBets

Karla skriver:

Det er jo heller ikke nødvendigt med værelse fra start
Vi flyttede i hus for et par måneder siden, og derfor ville vi ikke gøre noget ved det værelse der er tiltænkt lillepigen. Så det står bare og roder lige nu.

tror også det er meget forskelligt, nu har vi et værelses problem. Så kan ikke tænke på eget værelse før at vi finder nyt hus. Og det kan tage tid at finde det heeelt rigtige ..

Men i skal da bare gå i gang når i føler for det, i har tiden og tingene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.