Hvornår gjorde I værelset klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

Karla

hekran skriver:

først når baby var klar at komme på værelse. Den sidste kom på eget værelse, da hun var 9 måneder

Ja, det er jo heller ikke nødvendigt før vi har bare et værelse der står og roder lige nu, og det gider jeg ikke gå at kigge på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Juliekp

Karla skriver:

Vi venter vores første barn sidst i november, og vi har det meste hjemme. Det vi selv har købt står stadig i indpakning, og det hele er stablet i tremmesengen.
Min mand spurgte igår, hvornår vi skulle lave værelset klar. Han havde en masse idéer til indretning. Han har ferie om 14 dage, hvor jeg er 24+. Er det alt for tidligt at begynde på klargøring af værelset?

Hvornår gjorde I værelset klar?

Vi gjorde værelset klar ca. 10 dage før jeg fødte

Anmeld

29. juli 2013

Karla

Babymor2010 skriver:

Når i er klar, så går i da i gang 

Jeg skal først til at lave værelse nu - min datter fylder snart 3  Til gengæld bor vi også i en 2. vær. lejlighed, så hun bliver rykket i soveværelset - årh hvor jeg glæder mig til at lave hendes eget værelse 

Ja, hvis ikke man har muligheden for at lave et værelse er det jo så nemt synes det er hyggeligt at skulle til at lave det, især nu når værelset bare står og roder. Selvfølgelig kan vi ikke lave det helt færdigt, da der skal flere møbler til, når hun bliver ældre

Anmeld

29. juli 2013

Karla

Peiner skriver:

Jeg er på onsdag 27 uger henne med termin d. 30. oktober og vores kommende piges værelse står næsten så godt som klar  Det mangler blot lidt på væggene som bogkasser, billeder eller lignende. 

Jeg har gået sygemeldt stort set hele graviditeten og har nydt at jeg stille og roligt har kunne indrette værelse. Derudover elsker jeg indretning og har simpelthen ikke kunne dy mig for at komme igang 

Dejligt
Jeg har også gået hjemme det meste af graviditeten. Og har også stået og kigget på alle tingene rigtig mange gange, men ville ikke gå igang alt for tidligt, da jeg egentlig troede manden helst ville vente til det nærmest var lige op over

Anmeld

29. juli 2013

Karla

Flodkilling skriver:

hmmm kommer an på hvad du mener med "gøre værelset klar"
Altså jeg tror jeg købte den første lampe til værelset da jeg var uge 20, og sådan lidt "småt" frem til at vi flyttede og jeg var på barsel, så gik det stærkt for det stod jo et værelse klar

Her anden gang er det dog mere roligt, og lidt "det kommer når det kommer"

Jeg mener stille møbler op, finde plads til tingene og pynte lidt
Vi har haft stort set alt hjemme i en del uger nu. Jeg har gået hjemme det meste af graviditeten, så det har jeg brugt min tid på. Men det hele står bare i en rodebunke på værelset

Anmeld

29. juli 2013

Karla

DianaRJS skriver:

ved den ældste begyndte vi en månedes tid før

Tak for dit svar

Anmeld

29. juli 2013

Karla

Juliekp skriver:

Vi gjorde værelset klar ca. 10 dage før jeg fødte

Tak for dit svar

Anmeld

29. juli 2013

gonefishing

Karla skriver:

Jeg mener stille møbler op, finde plads til tingene og pynte lidt
Vi har haft stort set alt hjemme i en del uger nu. Jeg har gået hjemme det meste af graviditeten, så det har jeg brugt min tid på. Men det hele står bare i en rodebunke på værelset

Ej den havde jeg ikke klaret længe hvis tingene var hjemme så kan jeg love dig for at jeg nok skulle få det hele op i løbet af en dag jeg elsker sådan noget

Anmeld

29. juli 2013

Karla

Flodkilling skriver:

Ej den havde jeg ikke klaret længe hvis tingene var hjemme så kan jeg love dig for at jeg nok skulle få det hele op i løbet af en dag jeg elsker sådan noget

Jeg har også haft meget svært ved at lade være men er nu glad for jeg ikke har gjort det endnu, når nu manden gerne vil være med

Anmeld

29. juli 2013

gonefishing

Karla skriver:

Jeg har også haft meget svært ved at lade være men er nu glad for jeg ikke har gjort det endnu, når nu manden gerne vil være med

haha god ide, jeg havde slet ikke tænkt så langt, jeg var bare gået igang og SÅ havde manden stået til sidst med skuffe på og tårer i øjnene og spurgt: "hvorfor?"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.