Kan det fungere uden en søskendevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2013

Happiness

Frejsmor skriver:

Hehe hvor sødt.. De starter ski os tidligere og tidligere de tøser der.. Må hellere holde lillesøster i kort snor..

Er også selv ret vild med de navne..

Er I begyndt at snakke navne endnu? Og har du nogen fornemmelse af om det bliver en dreng eller en pige?

Ja vi snakker lidt frem og tilbage. Og har jo altid begge været vilde med pigenavnet Nikoline. Drengenavne er meget værre. S. vil gerne have at det skal starte på M. Hvorfor ved han ikke Underlige mand Men måske Malik eller Matias. 

Har på fornemmelsen at det er en pige. Men det er mere fordi jeg er blevet ret stor allerede... Og det sidder sådan overalt Med Lukas sad det kun på midten af maven. 

Men nu må vi se. Begge køn er velkomne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

Frejsmor

Jibbe skriver:

Vi har ret ens smag i navne Gry var oppe og vende her hvis lillebror havde været en lillesøster

Hehe hvor sjovt altså! Havde lillesøster været en lillebror havde vi dog ikke haft Toke i tankerne(selvom det også er et rigtig flot nordisk navn ), her stod der Nor øverst på listen..

Anmeld

15. juli 2013

Frejsmor

Happiness skriver:

Ja vi snakker lidt frem og tilbage. Og har jo altid begge været vilde med pigenavnet Nikoline. Drengenavne er meget værre. S. vil gerne have at det skal starte på M. Hvorfor ved han ikke Underlige mand Men måske Malik eller Matias. 

Har på fornemmelsen at det er en pige. Men det er mere fordi jeg er blevet ret stor allerede... Og det sidder sådan overalt Med Lukas sad det kun på midten af maven. 

Men nu må vi se. Begge køn er velkomne

Nikoline er også et rigtig sødt navn! Og meget sjovt I begge er ret enige på det punkt, det er ligesom M og jeg var med Frej..

Hehe skøre mænd altså.. I denne omgang har M haft rigtig travlt med at skyde alle mine forslag ned og ikke selv kunnet komme nogen.. Det er først indenfor den sidste måneds tid, at han er begyndt at synes Siri ikke er tosset alligevel..

Malik og Mathias er da også nogle rigtig fine navne..

Hehe okay, ja det bliver jo spændende at se.. Som jeg husker det sys jeg faktisk jeg var større med Frej end jeg er nu og så hang maven ikke ligeså meget, meen det har nok ikke så meget med kønnet at gøre jo..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.