Hej piger! 
Ja, jeg har et lille spørgsmål til jer som har børn med ca. 2 års mellemrum.. Har I kunnet klare jer uden en søskendevogn? 
Jeg venter jo lillesøster til september, hvor Frej vil være 2år, og ja jeg havde egentlig ikke forestillet mig, at vi skulle have en søskendevogn, men at det muligvis kunne klares med et søskendesæde og/eller et ståbræt..
Når Frej skal i dp så tager vi som oftest bussen, da der er ca. 2km og bussen kører fra dør til dør, så der er det ikke nødvendigt at han kan sidde og herhjemme sover Frej som oftest lur indenfor, og ellers har vi en klapvogn han også bruger af og til.. Min forestilling var så, at hvis vi var ude midt i bassens middagslur og lillesøster også skulle sove, så kunne lillesøster sove indenfor i liften(så længe det kan lade sig gøre) og så kan bassen sove ude i barnevognen..
Men er det helt urealistisk at undvære den søskendevogn der? Vi har som nævnt en barnevogn og en klapvogn og ikke den vilde plads til flere vogne, og det ville også være irriterende at skulle af med en af de vogne vi har i forvejen, da jeg regner med også at skulle på tur med lillesøster uden storebror og så er en søskendevogn jo bare stor og irriterende, når man kunne nøjes med mindre..
Hov, det blev lidt længere end regnet med, men håber I vil komme med jeres erfaringer.. 
Anmeld