Kan det fungere uden en søskendevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Vi har 2 år og 10 måneder imellem vores piger og har ikke kunne undvære vores søskendevogn. Dog har jeg også en gåtur på 20 min. hver vej når de skal i institution :-)

Vi har købt denne her:
http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=13917

Den fylder det samme som en barnevogn, nem at have med i bussen og man kan vælge kun at have et "sæde" på, hvis man kun er afsted med den ene. Vi fandt vores brugt :-)

Vi har et ståbræt og det var ok om sommeren og når den store pige ikke var træt :-) ikke så sjovt når man pludselig skal gribe et barn der falder i søvn. Vi oplevede dog også at barnevognen punkterede, nok pga. den øgede belastning.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2013

Moster Lagkage

22 mdr imellem oinderen søskendevogn, det gik fint, manglede den aldrig. Men når vi var på tur, zoo eller lig, tog vi både barnevogn og klapvogn med.

jeg ville vænne storebror til at sove inde, da han jo snart ikke skal sove mere, men bebs skal sove lang tid endnu og gerne skal have et godt forhold til barnevogn.

Anmeld

15. juli 2013

Annette A

Jeg har en på snart 2 år og en lille på 7 mdr og har ikke kunne og kan ikke undvære deres søskende/tvillingevogn. Hvis vi skal noget fx her i sommerferien er den guld værd at have med og i det hele taget bruger vi den meget. Nogle gange kan vi godt finde på at kombinere en paraplyklapvogn med den mindstes barnevogn, men hvis man er alene er det kun tvillingevognen der dur. Så vil også klart anbefale en søskendevogn når man har to små børn.

Anmeld

15. juli 2013

Happiness

Frejsmor skriver:

Ja det er jo lige det.. Frej vil også gene op at gå til tider og hjælpe med at skubbe klapvognen, meen det holder ikke ved ret længe ad gangen, så vil han enten gerne op på armen eller i klapvognen igen.. Men det kan jo nå at ændre sig..

Men jeg håber også et søskende sæde vil være fint..

Ja, hvert ekstra halve år gør jo noget, de udvikler sig bare så enormt hurtigt jo.. Men uuh hvor bliver det også bare spændende, når lillebrøster kommer!! Hvornår er du sat til?

Er sat til 24. februar. Så der er lææænge til endnu

Det er jo snart lige om lidt september Har I fundet navn endnu?

Anmeld

15. juli 2013

Frejsmor

Happiness skriver:

Er sat til 24. februar. Så der er lææænge til endnu

Det er jo snart lige om lidt september Har I fundet navn endnu?

Hehe, ja der går selvfølgelig et stykke tid.. Meeen, hvis det går ligeså hurtigt, som jeg føler det er gået for mig, så når du knap at blinke med øjnene så er det ved at være tid..

Åh ja, nu varer det ikke alt for længe, er kun lidt over 10uger tilbage, sys virkelig jeg har haft svært ved at følge med, det går bare så stærkt.. Tror muligvis også det er det der med, at man har én i forvejen at fokusere på, så man går ikke bare og triller tommelfingre som første gang jo..

Ikke helt endnu, meen jeg tror jeg er ved at få overbevist farmand om at hun skal hedde Siri.. Ellers er Gry det næste navn på listen..

Anmeld

15. juli 2013

Happiness

Frejsmor skriver:

Hehe, ja der går selvfølgelig et stykke tid.. Meeen, hvis det går ligeså hurtigt, som jeg føler det er gået for mig, så når du knap at blinke med øjnene så er det ved at være tid..

Åh ja, nu varer det ikke alt for længe, er kun lidt over 10uger tilbage, sys virkelig jeg har haft svært ved at følge med, det går bare så stærkt.. Tror muligvis også det er det der med, at man har én i forvejen at fokusere på, så man går ikke bare og triller tommelfingre som første gang jo..

Ikke helt endnu, meen jeg tror jeg er ved at få overbevist farmand om at hun skal hedde Siri.. Ellers er Gry det næste navn på listen..

Århhh det er også nogle fine navne. Lukas' "kæreste" i vuggeren hedder Siri. Og hun er en skøn lille pige Selv om hun kysser på min søn Og Gry er også flot

Anmeld

15. juli 2013

Jibbe

Jeg har børn med lige knap 2 år imellem de er begge fra juli. Men vi har klaret os helt fint uden en søskendevogn når Frej herhjemme er træt så kommer han op at sidde i barnevognen med lillebror. Det har fungeret fint. Da lillebror var så lille at han kun lå i barnevognen sad Frej på et sæde ovenpå

Anmeld

15. juli 2013

Jibbe

Frejsmor skriver:

Vi har ret ens smag i navne Gry var oppe og vende her hvis lillebror havde været en lillesøster

Anmeld

15. juli 2013

Frejsmor

Happiness skriver:

Århhh det er også nogle fine navne. Lukas' "kæreste" i vuggeren hedder Siri. Og hun er en skøn lille pige Selv om hun kysser på min søn Og Gry er også flot

Hehe hvor sødt.. De starter ski os tidligere og tidligere de tøser der.. Må hellere holde lillesøster i kort snor..

Er også selv ret vild med de navne..

Er I begyndt at snakke navne endnu? Og har du nogen fornemmelse af om det bliver en dreng eller en pige?

Anmeld

15. juli 2013

Frejsmor

Jibbe skriver:

Jeg har børn med lige knap 2 år imellem de er begge fra juli. Men vi har klaret os helt fint uden en søskendevogn når Frej herhjemme er træt så kommer han op at sidde i barnevognen med lillebror. Det har fungeret fint. Da lillebror var så lille at han kun lå i barnevognen sad Frej på et sæde ovenpå

Det er lige sådan noget jeg godt kan li' at høre jo!! Håber på vi kan gøre det på samme måde her..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.