update på: nu skal der nogen kilo af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.551 visninger
30 svar
43 synes godt om
8. juli 2013

ano14316

Jeg startede d. 1/6 på nupo kur...
Jeg har så gjort det lidt lettere end planlagt og spiser ofte aftensmad med familien bare mindre mængder.. så har jeg erfaret at jeg tager lige omkring 2 kg på op til og under mens så i en 10-14 dage sker der ikke en rygende fis.. det er godt nok irriterende hehe, men jeg ved jo se kommer af på den anden side...

Jeg har nu tabt 8,5 kg og jeg er super glad for det... og det er meget nemmere nu end i starten...
Jeg er blevet rigtig glad for den her kur og kunne nok sagtens finde på at fortsætte med nupo morgenmad og mellemmåltider når jeg har tabt det jeg vil for at undgå at jeg begynder at spise så mange dårlige snacks i løbet af dagen fordi jeg er sulten...

Jeg lavede denne tråd da jeg startedehttps://www.baby.dk/debat/218498pi1/foer-rund-nu-su nd/nu-skal-der-nogen-kilo-af-.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

ano14316

Sådan her er det gået

Anmeld

8. juli 2013

Maja_4000

Sejt gået! Mit shape up-diagram er sgu ikke noget at juble over

Anmeld

8. juli 2013

ano14316

Maja_4000 skriver:

Sejt gået! Mit shape up-diagram er sgu ikke noget at juble over

Mange tak... Jeg er også meget glad...

Og det er jeg ked af at høre...

Anmeld

8. juli 2013

LinLin

ano14316 skriver:

Sådan her er det gået

Godt gået
Hvad er det for en app? (Ikke at jeg skal tabe mig nu - er gravid)

Anmeld

8. juli 2013

FrkZier

ano14316 skriver:

Jeg har så gjort det lidt lettere end planlagt og spiser ofte aftensmad med familien bare mindre mængder.. så har jeg erfaret at jeg tager lige omkring 2 kg på op til og under mens så i en 10-14 dage sker der ikke en rygende fis.. det er godt nok irriterende hehe, men jeg ved jo se kommer af på den anden side...

Jeg har nu tabt 8,5 kg og jeg er super glad for det... og det er meget nemmere nu end i starten...
Jeg er blevet rigtig glad for den her kur og kunne nok sagtens finde på at fortsætte med nupo morgenmad og mellemmåltider når jeg har tabt det jeg vil for at undgå at jeg begynder at spise så mange dårlige snacks i løbet af dagen fordi jeg er sulten...

Jeg lavede denne tråd da jeg startede https://www.baby.dk/debat/218498pi1/foer-rund-nu-su nd/nu-skal-der-nogen-kilo-af-.aspx

fedt fedt fedt

YOU GO GIRL

Anmeld

8. juli 2013

FrkZier

LinLin skriver:

Godt gået
Hvad er det for en app? (Ikke at jeg skal tabe mig nu - er gravid)

er ret sikker på det er shape up

Anmeld

8. juli 2013

bobbles

ano14316 skriver:

Jeg lavede denne tråd da jeg startede https://www.baby.dk/debat/218498pi1/foer-rund-nu-su nd/nu-skal-der-nogen-kilo-af-.aspx

bare husk når du stopper på nupo så tager man det hele på igen taler af erfaring..

Anmeld

8. juli 2013

Lilleput

[fjernet af moderator]

Anmeld

8. juli 2013

ano14316

bobbles skriver:

bare husk når du stopper på nupo så tager man det hele på igen taler af erfaring..

Hvis du har taget 30 kg på efter Nupo kur, kan kan du vidst ikke give nupo skylden

Men tak for opbakningen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.