update på: nu skal der nogen kilo af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2013

ano14316

LinLin skriver:

Godt gået
Hvad er det for en app? (Ikke at jeg skal tabe mig nu - er gravid)

Mange tak...
det er shape up Club

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

ano14316

FrkZier skriver:

fedt fedt fedt

YOU GO GIRL

Mange tak... Jeg synes også det er super fedt!

Anmeld

8. juli 2013

ano14316

[fjernet af moderator]

Ellers tak... Jeg synes nupo er meget bedre...
Nåhh nej, hvordan er det nu... Åhh nu husker jeg... nupo fungere godt for mig, jeg taber mig og det er nemt og overskueligt for mig...

Jeg håber det andet virker for dig...

Anmeld

9. juli 2013

Mumto3

[fjernet af moderator]

Hvad er det for slags sted? Hvad koster det at være medlem? Det står der slet ikke noget om.

Anmeld

9. juli 2013

bobbles

ano14316 skriver:

Hvis du har taget 30 kg på efter Nupo kur, kan kan du vidst ikke give nupo skylden

Men tak for opbakningen...

jo det kan jeg da jeg spiste normalt efterfølgende. men det får du at se. det er langt bedre med sund kost og motion

Anmeld

9. juli 2013

ano14316

bobbles skriver:

jo det kan jeg da jeg spiste normalt efterfølgende. men det får du at se. det er langt bedre med sund kost og motion

Hvis man fortsætte med at spise som inden man gik på kur, så er det jo klart at man tager kiloene på igen... Man skal jo ændre sin kost efter kuren også, jeg er bare interesseret i et hurtigt vægttab inden... og så kan der godt være at det koster et par kilo i den anden ende, men man tager jo ikke på, fordi man har været på nupo, man tager på fordi man spiser mere end man forbrænder...
Så har du taget det hele på efter en nupo kur er det din egen skyld ikke nupo... Og hvis du læser min 1. Så kan du se hvad mit problem er...

Anmeld

9. juli 2013

mariamiss6

Det er rigtig lækkert med et hurtigt og mærkbart vægttab i starten af en kur, og også løbende i kuren, så man ikke mister motivationen. 

Om så det er nupo eller et andet middel er for så vidt ligegyldigt, så længe man husker at ændre kosten generelt, så man kan holde den vægt man ønsker bagefter også. 

Jeg holder også fast på at hvis man hele det tabte på igen, efter en nupo kur, så er det simpelthen fordi man ikke har formået at tilpasse sin kost og motion, sådan at forbrændingen bliver optimal for at holde en passende vægt. Og det kan man ikke give nupo skylden for, men kun ens egen rygrad/viden om hvad man indtager. 

Jeg synes satme det er godt gået af dig ano14316, og jeg synes det lyder osm om du tænker rigtig meget over hvad du gør, og hvad du ikke længere vil gøre. så længe du har hovedet så godt med er jeg sikker på det nok skal lykkes for dig, nupo eller ej.

Anmeld

9. juli 2013

FrkZier

mariamiss6 skriver:

Det er rigtig lækkert med et hurtigt og mærkbart vægttab i starten af en kur, og også løbende i kuren, så man ikke mister motivationen. 

Om så det er nupo eller et andet middel er for så vidt ligegyldigt, så længe man husker at ændre kosten generelt, så man kan holde den vægt man ønsker bagefter også. 

Jeg holder også fast på at hvis man hele det tabte på igen, efter en nupo kur, så er det simpelthen fordi man ikke har formået at tilpasse sin kost og motion, sådan at forbrændingen bliver optimal for at holde en passende vægt. Og det kan man ikke give nupo skylden for, men kun ens egen rygrad/viden om hvad man indtager. 

Jeg synes satme det er godt gået af dig ano14316, og jeg synes det lyder osm om du tænker rigtig meget over hvad du gør, og hvad du ikke længere vil gøre. så længe du har hovedet så godt med er jeg sikker på det nok skal lykkes for dig, nupo eller ej.

well said!

Anmeld

9. juli 2013

Lilleput

Hvad er det for slags sted? Hvad koster det at være medlem? Det står der slet ikke noget om.

[fjernet af moderator]

Anmeld

9. juli 2013

ano14316

[fjetnet af moderator]

Jeg vil gerne frabede mig reklame i min tråd! Specielt for noget du selv tjener penge på... Og især fordi du ikke gør opmærksom på det...

Det er virkelig dårlig stil!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.