nu skal der nogen kilo af.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.639 visninger
37 svar
17 synes godt om
3. juni 2013

ano14316

Hej

jeg skrev et ret negativt indlæg igår, det beklager, var bare lige mega frustreret.. nu kommer mit "rigtige" 'jeg erpå kur' indlæg :-)

profil:

kvinde, 23 år, 166 cm høj, 93 kg.

vægt januar 2011, 93

blev gravid, fødte oktober 2011

vægt november 2011 83.

ja man skal jo ikke være læge for at se at set er gået den forkerte vej de sidste 1,5 år. Nu skal det være slut vægten SKAL ned og jeg er top motiveret lige nu. 

jeg er begyndt at ride igen. Planen er at ride 3 gange om ugen derudover et par gå- el. cykelture. 

Jeg er startet på Nupo/nutrilett, som jo er en very Low calorie diet pulver kur. derud over spiser jeg frugt og grønt og når vi skal ud eller har gæster går jeg efter briksystemet. Her o starten bruger jeg også briksystemet lidt, da jeg er meget sulten. 

Jeg er overspiser og har været det i mange mange år, derfor vælger jeg en pulver kur, da det er meget nemmere for mig ikke at spise, i forhold til kun at spise lidt. 

jeg stoppede med at ryge for 3 år siden (ja faktisk præcis 3 år d. 7/6) og jeg synes fuldstændig jeg kan sidestille rygetrangen med trangen til mad, jeg synes altså det her er lige så svært som at stoppe med at ryge. På den anden side har jeg levet med rygetrangen i 3 år så at den er blevet lidt værre er ikke så slemt igen. 

Jeg startede så småt op i torsdags med måltidserstatning og i lørdags gik jeg 100% Nupo. 

som ekstra motivation bruger jeg shapeup Club til at tælle kalorier bare for at kunne se det sort på hvidt at jeg indtager mindre end jeg forbrænder.

Jeg skrev i profilen at jeg vejer 93 kg. Det var i torsdags, så det er faktisk løgn, her til morgen er vægten 91 JUHUUU det var de første 2 kg.. ja ja ved godt jeg smider en masse væske her o starten men det tæller stadig i motivationen. B-)

Jeg vil meget gerne bruge denne tråd til at komme af med frustrationer og fejre fremskridt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

Lisbeth1985

Fedt for dig,at motivationen er i hus:-) Held og lykke med vægttabet!!

Anmeld

3. juni 2013

ano14316

Lisbeth1985 skriver:

Fedt for dig,at motivationen er i hus:-) Held og lykke med vægttabet!!

Mange tak...!

Har lige været ude at ride 1 time og 15 min ifølge endomondo forbrænder det 830 kcal og jeg har indtaget lige omkring 700 så det er jo et dejligt yderst motiverende regnestykke. 

Anmeld

6. juni 2013

ano14316

Det går godt med kuren.. jeg har godt nok spist en lille smule udover nupo, men jeg skal også lige igang, jeg har Max indtaget 1000 kcal om dagen. Nok ca 1/3 af det jeg spiste før. motionen går også godt... Mandag og onsdag red jeg ca. 1 time undervisning men fokus på sædet, så det giver meget godt... Og idag har jeg cyklet 19 km... I morgen skal jeg også ride, der skal jeg longeres inden bøjler for bedre balance og lår, og ro at træne afslappethed i lænden... 

Jeg begynder virkelig at nyde de ømme muskler og håber det fortsætter sådan.. rider på en bølge af positiv energi... Det er så skønt! Har aldrig været så motiveret for at tabe mig... 

Knus og glæde til alle...

Anmeld

6. juni 2013

mariamiss6

ano14316 skriver:

Hej

jeg skrev et ret negativt indlæg igår, det beklager, var bare lige mega frustreret.. nu kommer mit "rigtige" 'jeg erpå kur' indlæg :-)

profil:

kvinde, 23 år, 166 cm høj, 93 kg.

vægt januar 2011, 93

blev gravid, fødte oktober 2011

vægt november 2011 83.

ja man skal jo ikke være læge for at se at set er gået den forkerte vej de sidste 1,5 år. Nu skal det være slut vægten SKAL ned og jeg er top motiveret lige nu. 

jeg er begyndt at ride igen. Planen er at ride 3 gange om ugen derudover et par gå- el. cykelture. 

Jeg er startet på Nupo/nutrilett, som jo er en very Low calorie diet pulver kur. derud over spiser jeg frugt og grønt og når vi skal ud eller har gæster går jeg efter briksystemet. Her o starten bruger jeg også briksystemet lidt, da jeg er meget sulten. 

Jeg er overspiser og har været det i mange mange år, derfor vælger jeg en pulver kur, da det er meget nemmere for mig ikke at spise, i forhold til kun at spise lidt. 

jeg stoppede med at ryge for 3 år siden (ja faktisk præcis 3 år d. 7/6) og jeg synes fuldstændig jeg kan sidestille rygetrangen med trangen til mad, jeg synes altså det her er lige så svært som at stoppe med at ryge. På den anden side har jeg levet med rygetrangen i 3 år så at den er blevet lidt værre er ikke så slemt igen. 

Jeg startede så småt op i torsdags med måltidserstatning og i lørdags gik jeg 100% Nupo. 

som ekstra motivation bruger jeg shapeup Club til at tælle kalorier bare for at kunne se det sort på hvidt at jeg indtager mindre end jeg forbrænder.

Jeg skrev i profilen at jeg vejer 93 kg. Det var i torsdags, så det er faktisk løgn, her til morgen er vægten 91 JUHUUU det var de første 2 kg.. ja ja ved godt jeg smider en masse væske her o starten men det tæller stadig i motivationen. B-)

Jeg vil meget gerne bruge denne tråd til at komme af med frustrationer og fejre fremskridt.. 

Jeg hepper i hvert tilfælde på dig Og jeg ved du er pisse stædig når det handler om dig selv, så det skal du nok klare :D

Anmeld

7. juni 2013

ESV

ano14316 skriver:

Mange tak...!

Har lige været ude at ride 1 time og 15 min ifølge endomondo forbrænder det 830 kcal og jeg har indtaget lige omkring 700 så det er jo et dejligt yderst motiverende regnestykke. 

Jeg bruger også shape up club. Jeg har lige som dig tendens til at overspise og det er SÅ frustrerende. Men ja det er mega motiverende når jeg efter at have cyklet i 11/2time pludselig ku. Har indtaget knap 300 kacl i løbet af en dag.
Hvor meget skal du tabe i alt?

Anmeld

7. juni 2013

ano14316

mariamiss6 skriver:

Jeg hepper i hvert tilfælde på dig Og jeg ved du er pisse stædig når det handler om dig selv, så det skal du nok klare

Tak... Jeg tror også det kommer til at gå godt i langt tid...

Anmeld

7. juni 2013

ano14316

ESV skriver:

Jeg bruger også shape up club. Jeg har lige som dig tendens til at overspise og det er SÅ frustrerende. Men ja det er mega motiverende når jeg efter at have cyklet i 11/2time pludselig ku. Har indtaget knap 300 kacl i løbet af en dag.
Hvor meget skal du tabe i alt?

Ja det er super fedt... Igår endte jeg på 88kcal.. 

jeg skal nok tabe omkring 30 kg ialt, men om det hele bliver i denne omgang ved jeg ikke. første mål er at blive på kuren i 3 mdr.

hvor meget skal du af med? Hvor er du fra?

Anmeld

7. juni 2013

ESV

ano14316 skriver:

Ja det er super fedt... Igår endte jeg på 88kcal.. 

jeg skal nok tabe omkring 30 kg ialt, men om det hele bliver i denne omgang ved jeg ikke. første mål er at blive på kuren i 3 mdr.

hvor meget skal du af med? Hvor er du fra?

Jeg bor i Søborg. Jeg skal også selv tabe omkring de 30 kg så der er nok at tage fat i.

Hvor bor du henne?

Anmeld

7. juni 2013

ano14316

ESV skriver:

Jeg bor i Søborg. Jeg skal også selv tabe omkring de 30 kg så der er nok at tage fat i.

Hvor bor du henne?

Ja.. det er noget af et projekt.. også derfor jeg ikke har sat et kilo mål, men mere en periode, ellers ville det blive for uoverskueligt... Jeg bor i hillerød... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.