update på: nu skal der nogen kilo af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2013

ano14316

Mumto3 skriver:

Hvad er det for slags sted? Hvad koster det at være medlem? Det står der slet ikke noget om.

Se mit svar til lilleput

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

Mumto3

ano14316 skriver:

Se mit svar til lilleput

Øh! Er helt forvirret nu. Hun skriver det som en anbefaling, men er hendes arbejdssted? Hvordan kunne du gennemskue det? Der er jo stort set ikke nogen oplysninger på hjemmesiden.

Anmeld

10. juli 2013

ano14316

Mumto3 skriver:

Øh! Er helt forvirret nu. Hun skriver det som en anbefaling, men er hendes arbejdssted? Hvordan kunne du gennemskue det? Der er jo stort set ikke nogen oplysninger på hjemmesiden.

Ved ikke om det er hendes arbejdssted, men hun tjener ihvertfald penge hver gang nogen aktivere med hendes kode...
Mange års erfaring med internetsikkerhed og som sælger har givet mig en næse der kan lugte sådan noget, og så lidt Google søgning, men det er ikke nemt at finde noget om...

Anmeld

10. juli 2013

Mumto3

ano14316 skriver:

Ved ikke om det er hendes arbejdssted, men hun tjener ihvertfald penge hver gang nogen aktivere med hendes kode...
Mange års erfaring med internetsikkerhed og som sælger har givet mig en næse der kan lugte sådan noget, og så lidt Google søgning, men det er ikke nemt at finde noget om...

Ja, jeg hoppede da lige i med begge ben! Jeg varede tilgængelig bare. Lidt forarget over hun delte koden, lidt ligesom når folk deler deres kode til f.x tænk og test. Men det var. Der så en forklaring på!

Anmeld

10. juli 2013

Lilleput

ano14316 skriver:

jeg synes måske lige du skulle tag og finde ud af hvad du snakker om. Jeg henviser til en vejleder jeg selv har brugt og har været rigtig glad for jeg tjener sku ikke noget på det! Den eneste grund til jeg skriver en kode på er så kommer i direkte til den vejleder. Hvis man ikke skriver en kode ryger man bare i en bunke og så er det ikke sikkert man bliver kontaktet og så vil jeg hvertfald ikke stå inde for hvilken slags vejleder man får.

Hvis man sender det skema ind bliver man kontaktet og får en god snak med mange gode råd og man får tilbuddet om af melde sig ind for 62 kr. i måneden hvor man så har en vejleder plus en masse andre fordele. Der er ingen tvang til at melde sig ind så du kan altid sige du ikke er interesseret og hermed har fået nogle gode råd med på vejen.

Jeg gav bare en anbefaling lige som alle andre gjorde med f.eks. nupo der er ingen grundt til at blive så sur så ignorerer det da i steden.   

Anmeld

10. juli 2013

VIPpigen

Fedt...

bare det virker for den enkelte person, så er jeg da lige glad med om du taber dig ved at sule dig, lægge kosten om, går på nupo kur, eller noget helt 4....

Det er motiveredes når man finder noget som virker... Jeg smed 8, 4 kg ved dukan... Jeg er desværre røget i svinget, og kan ikke lige komme op på hesten igen..... Arr, men det kommer...

Fedt nupo virker for nogen... Og skulle du tage på bagefter, jamen herre Gud, så lærer DU af DIN fejl

Anmeld

10. juli 2013

ano14316

Lilleput skriver:

jeg synes måske lige du skulle tag og finde ud af hvad du snakker om. Jeg henviser til en vejleder jeg selv har brugt og har været rigtig glad for jeg tjener sku ikke noget på det! Den eneste grund til jeg skriver en kode på er så kommer i direkte til den vejleder. Hvis man ikke skriver en kode ryger man bare i en bunke og så er det ikke sikkert man bliver kontaktet og så vil jeg hvertfald ikke stå inde for hvilken slags vejleder man får.

Hvis man sender det skema ind bliver man kontaktet og får en god snak med mange gode råd og man får tilbuddet om af melde sig ind for 62 kr. i måneden hvor man så har en vejleder plus en masse andre fordele. Der er ingen tvang til at melde sig ind så du kan altid sige du ikke er interesseret og hermed har fået nogle gode råd med på vejen.

Jeg gav bare en anbefaling lige som alle andre gjorde med f.eks. nupo der er ingen grundt til at blive så sur så ignorerer det da i steden.  

Okay... Det beklager jeg så...

Anmeld

10. juli 2013

FrkZier

ano14316 skriver:

Jeg vil gerne frabede mig reklame i min tråd! Specielt for noget du selv tjener penge på... Og især fordi du ikke gør opmærksom på det...

Det er virkelig dårlig stil!

for et par år siden var jeg naiv nok til at hoppe i fælden og 'købe' en kostvejleder inde fra det der voressundhed.dk (mener jeg det var) - hooooooold nu op jeg var ung og naiv, det var bare en dame der ringede og spurgte hvor meget jeg vejede og anbefalede HerbaLife (slankepulver) SLAM 400kr

Anmeld

10. juli 2013

ano14316

FrkZier skriver:

for et par år siden var jeg naiv nok til at hoppe i fælden og 'købe' en kostvejleder inde fra det der voressundhed.dk (mener jeg det var) - hooooooold nu op jeg var ung og naiv, det var bare en dame der ringede og spurgte hvor meget jeg vejede og anbefalede HerbaLife (slankepulver) SLAM 400kr

Det er lige præcis det jeg mener det er...

Anmeld

10. juli 2013

Carina:-)

Super godt gået.

Og Nupo er jo et anerkendt slankemiddel,så fortsæt du bare 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.