Nogen der har født på Herlev eller Hillerød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2013

KTP86

Louise Jørgensen skriver:

Det lyder godt nok dejligt- som en rigtig god og positiv oplevelse

Er det rigtigt at det er en mindre afdeling? Tanken gør mig nemlig lidt tryg, bryder mig nemlig slet ikke om hospitaler. Men min kæreste "tør" ikke lade mig føde hjemme.

Tak for dit svar

For mig var det min stue der havde betydning. Det andet skulle jeg jo ikke bruge Du kan ikke komme udenom at et hospital virker som et hospital når vi snakker fødegang  Kan kun anbefale det ihvertfald Overvejde også at føde hjemme i mit badekar,men det virkede slet ikke som det rigtige jo tættere på fødslen jeg kom. Held og lykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Louise Jørgensen

KTP86 skriver:

For mig var det min stue der havde betydning. Det andet skulle jeg jo ikke bruge Du kan ikke komme udenom at et hospital virker som et hospital når vi snakker fødegang  Kan kun anbefale det ihvertfald Overvejde også at føde hjemme i mit badekar,men det virkede slet ikke som det rigtige jo tættere på fødslen jeg kom. Held og lykke 

1000 tak

Anmeld

19. juni 2013

Neki

Louise Jørgensen skriver:

Hej Piger.

Jeg ønsker at høre jeres erfaring med de to fødsels steder- Gode som dårlige oplevelser...

Sagen er den at jeg flytter inden min termin, og derfor er jeg blevet tilbudt at føde på Hillerød istedet for Herlev.

Dem jeg kender har født på Herlev og har været glade for det

for Hillerød.. Fødte der for 3 uger siden, og trods en lang og hård fødsel, så er jeg rigtig glad for oplevelsen. Super søde jordmødre, læger og sygeplejesker, og flotte og behagelige nye fødestuer. Følte mig godt tilpas fra start til slut. Kan kun anbefales herfra

Anmeld

19. juni 2013

Louise Jørgensen

Neki skriver:

for Hillerød.. Fødte der for 3 uger siden, og trods en lang og hård fødsel, så er jeg rigtig glad for oplevelsen. Super søde jordmødre, læger og sygeplejesker, og flotte og behagelige nye fødestuer. Følte mig godt tilpas fra start til slut. Kan kun anbefales herfra

Fedt det lyder jo herligt

Stort Tillykke med den lille nye

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.