Nogen der har født på Herlev eller Hillerød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

Louise Jørgensen

AMM00 skriver:

Jeg har født på Hillerød, og har været super glad for det det er en rigtig god oplevelse, og de sødeste personale jordmødre osv..

Det lyder dejligt Rigtig rart for mig at høre lidt om begge steder.

Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

kristinaS

Louise Jørgensen skriver:

Hej Piger.

Jeg ønsker at høre jeres erfaring med de to fødsels steder- Gode som dårlige oplevelser...

Sagen er den at jeg flytter inden min termin, og derfor er jeg blevet tilbudt at føde på Hillerød istedet for Herlev.

Dem jeg kender har født på Herlev og har været glade for det

Jeg har født på Hillerød 3 gange. Jeg ser tilbage på det som ("hårde") men gode oplevelser.
Hvis jeg skulle have flere børn ville jeg klart vælge Hillerød igen...

Anmeld

18. juni 2013

Louise Jørgensen

kristinaS skriver:

Jeg har født på Hillerød 3 gange. Jeg ser tilbage på det som ("hårde") men gode oplevelser.
Hvis jeg skulle have flere børn ville jeg klart vælge Hillerød igen...

Det lyder rart.. det med hårdt er jeg ikke så vild med (første fødsel)

Tak for svar

Anmeld

18. juni 2013

2721

Jeg fødte på Herlev og synes ikke oplevelsen var noget at skrive hjem om

Anmeld

18. juni 2013

Kay

jeg fødte på herlev og syntes det var en fantastisk dejlig oplevelse... følte der var tid til mig og at jeg fik ro til selv at styre det hele, samt at blive støttet i det jeg havde behov for...

føder gerne på herlev igen næste gang  

Anmeld

18. juni 2013

Louise Jørgensen

2721 skriver:

Jeg fødte på Herlev og synes ikke oplevelsen var noget at skrive hjem om

Øv.. det lyder surt. Var det personalet der ikke levede op til forventningerne?

Anmeld

18. juni 2013

twinny

Jeg fødte på Herlev. Jeg havde en fantastisk oplevelse på fødegangen, mem barselafsnittet var ikke noget at råbe hurra for. 

Anmeld

18. juni 2013

Louise Jørgensen

Kay skriver:

jeg fødte på herlev og syntes det var en fantastisk dejlig oplevelse... følte der var tid til mig og at jeg fik ro til selv at styre det hele, samt at blive støttet i det jeg havde behov for...

føder gerne på herlev igen næste gang  

Det lyder da rigtig rart og trygt

Anmeld

18. juni 2013

Louise Jørgensen

twinny skriver:

Jeg fødte på Herlev. Jeg havde en fantastisk oplevelse på fødegangen, mem barselafsnittet var ikke noget at råbe hurra for. 

OkaY.. det er godt nok en masse oplevelser der kommer på bordet herinde. Man kommer kun på barsels afsnittet hvis der er komplikationer eller man får kejsersnit IKK? eller er jeg galt på den?

Anmeld

18. juni 2013

Chili

Louise Jørgensen skriver:

Hej Piger.

Jeg ønsker at høre jeres erfaring med de to fødsels steder- Gode som dårlige oplevelser...

Sagen er den at jeg flytter inden min termin, og derfor er jeg blevet tilbudt at føde på Hillerød istedet for Herlev.

Dem jeg kender har født på Herlev og har været glade for det

for Hillerød. Jeg var så glad for min behandling der! Alle var så søde hele vejen igennem! Og jeg fik alt som jeg ville

På barselsgangen er de også alle sammen rigtig søde (tror jeg mødte alle sygeplejerskerne )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.