Nogen der har født på Herlev eller Hillerød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.154 visninger
43 svar
11 synes godt om
18. juni 2013

Louise Jørgensen

Hej Piger.

Jeg ønsker at høre jeres erfaring med de to fødsels steder- Gode som dårlige oplevelser...

Sagen er den at jeg flytter inden min termin, og derfor er jeg blevet tilbudt at føde på Hillerød istedet for Herlev.

Dem jeg kender har født på Herlev og har været glade for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Frejsmor

Jeg har født på Herlev og skal igen til september!

Det var en rigtig god oplevelse med super søde og professionelle JM, læger og sygeplejersker, som tog sig rigtig godt af os både under og efter fødslen..

Jeg kan i hvert fald varmt anbefale Herlev..

Anmeld

18. juni 2013

Monski

Louise Jørgensen skriver:

Hej Piger.

Jeg ønsker at høre jeres erfaring med de to fødsels steder- Gode som dårlige oplevelser...

Sagen er den at jeg flytter inden min termin, og derfor er jeg blevet tilbudt at føde på Hillerød istedet for Herlev.

Jeg fødte også på Herlev og skal igen

Syne generelt at Herlev har et dårligt ryg men deres føde/barsels afdeling er fantastisk! jeg kan kun anbefale det

Anmeld

18. juni 2013

Louise Jørgensen

Frejsmor skriver:

Det var en rigtig god oplevelse med super søde og professionelle JM, læger og sygeplejersker, som tog sig rigtig godt af os både under og efter fødslen..

Det lyder som en god oplevelse Jeg har også overvejet om jeg fortsat skal være tilknyttet Herlev- selvom der er lidt længere derud.

Tak for svar

Anmeld

18. juni 2013

Louise Jørgensen

Monski skriver:

Jeg fødte også på Herlev og skal igen

Syne generelt at Herlev har et dårligt ryg men deres føde/barsels afdeling er fantastisk! jeg kan kun anbefale det

Super.. 1000 Tak for svar 

Anmeld

18. juni 2013

Louise Jørgensen

Frejsmor skriver:

Det kan forresten være vi ses derude Har selv termin d. 3 Oktober

Anmeld

18. juni 2013

Monski

Super.. 1000 Tak for svar 

Jeg kender forresten en der fødte på Hillerød for ca 6 måneder siden og hun oplevede nogle ting der var lidt grænseoverskridende, men hun har måske bare været rigtig uheldig. Ellers kender jeg ingen der har født på Hillerød

Anmeld

18. juni 2013

Frejsmor

Det kan forresten være vi ses derude Har selv termin d. 3 Oktober

Kunne da være hyggeligt! Håber dog på at føde lidt før termin denne her gang, meen man kan jo aldrig vide..

Anmeld

18. juni 2013

AMM00

Hej Piger.

Jeg har født på Hillerød, og har været super glad for det det er en rigtig god oplevelse, og de sødeste personale jordmødre osv..

Anmeld

18. juni 2013

Louise Jørgensen

Frejsmor skriver:

Kunne da være hyggeligt! Håber dog på at føde lidt før termin denne her gang, meen man kan jo aldrig vide..

Det er ikke til at vide- håber også min lille basse kommer lidt før.. det er mit første barn så aner ikke en disse om noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.