Nogen der har født på Herlev eller Hillerød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

isabellasmor

Hold da op hvad skete der lige der  Hehe. Sorry de mange indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Eliza

Jeg fødte på Hillerød og lige bortset fra at jm i Tlf kunne "høre" at mine veer ikke var kraftige nok (ja go dav du, havde født 3 timer senere ) 

så var oplevelsen på sygehuset, helt fantastisk. 

Jeg napper bestemt gerne Hillerød igen næste gang. 

Anmeld

18. juni 2013

Pinkrose

Louise Jørgensen skriver:

Hej Piger.

Jeg ønsker at høre jeres erfaring med de to fødsels steder- Gode som dårlige oplevelser...

Sagen er den at jeg flytter inden min termin, og derfor er jeg blevet tilbudt at føde på Hillerød istedet for Herlev.

Dem jeg kender har født på Herlev og har været glade for det

Jeg fødte på Herlev, og skal aldrig sætte mine føder der igen , de lavede så mange fejl der var ved at koste mig selv livet, og pga indlagt de første mange uger, gik derfra med beskeden fra mange af sygeplejerskerne at jeg SKULLE klage da de ikke selv kunne gøre det, da de udemærket kunne se at det der var sket var meget forkert både mod min datter og jeg.

Kender mange der har født på Herlev og vil sige hver 2 har rigtig slemme historier med sig . Og grimme oplevelser.

Gik selv der fra og følte både jeg og min pige var blevet mishandlet .

Har derimod kun hørt godt om Hillerød.

Anmeld

18. juni 2013

twinny

Louise Jørgensen skriver:

OkaY Troede slet ikke man skulle derop hvis alt forløb efter "bogen"- så troede jeg man fik lov at være på barsels hotellet istedet for.. kender nogen der lige har været der i 3 dage. Men ved self. heller ikke om de var på barselsgangen også.

Jeg tror man må være der et vis antal dage også kan man rykke derop hvis man ikke er klar til at tage hjem. Du må ikke lige hænge mig op på det. Men det tror jeg. 

Det var jo anderledes for mig, når det var tvillinger. Jeg måtte blive så længe jeg ville og drengenes måtte sove der alle dagene. Vi blev kun i 3. Så spændende er hospitaler jo heller ikke. 

Anmeld

19. juni 2013

Louise Jørgensen

isabellasmor skriver:

Hold da op hvad skete der lige der  Hehe. Sorry de mange indlæg

he he.. det er helt iorden.. rod i teknikken

Anmeld

19. juni 2013

Louise Jørgensen

Eliza skriver:

Jeg fødte på Hillerød og lige bortset fra at jm i Tlf kunne "høre" at mine veer ikke var kraftige nok (ja go dav du, havde født 3 timer senere ) 

så var oplevelsen på sygehuset, helt fantastisk. 

Jeg napper bestemt gerne Hillerød igen næste gang. 

Er du gal en god "Hørelse" den JM må have haft 

Anmeld

19. juni 2013

Louise Jørgensen

Denisep skriver:

Jeg fødte på Herlev, og skal aldrig sætte mine føder der igen , de lavede så mange fejl der var ved at koste mig selv livet, og pga indlagt de første mange uger, gik derfra med beskeden fra mange af sygeplejerskerne at jeg SKULLE klage da de ikke selv kunne gøre det, da de udemærket kunne se at det der var sket var meget forkert både mod min datter og jeg.

Kender mange der har født på Herlev og vil sige hver 2 har rigtig slemme historier med sig . Og grimme oplevelser.

Gik selv der fra og følte både jeg og min pige var blevet mishandlet .

Har derimod kun hørt godt om Hillerød.

Det lyder godt nok ubehageligt sikken en lorte oplevelse. Godt man kan ønske sig et andet føde sted hvis man skal føde igen.

Tak for svar

Anmeld

19. juni 2013

Louise Jørgensen

twinny skriver:

Jeg tror man må være der et vis antal dage også kan man rykke derop hvis man ikke er klar til at tage hjem. Du må ikke lige hænge mig op på det. Men det tror jeg. 

Det var jo anderledes for mig, når det var tvillinger. Jeg måtte blive så længe jeg ville og drengenes måtte sove der alle dagene. Vi blev kun i 3. Så spændende er hospitaler jo heller ikke. 

OKI DOKI.. regner med at få noget mere info omkring det når jeg skal til fødselsforberedelse

Anmeld

19. juni 2013

KTP86

Jeg fødte på Hillerød og det var den bedste oplevelse jeg har haft! Det var mit 4 fødselsforløb,men kun det 2 syghus jeg prøver at føde hos. Personalet var alletiders,stuen var faktisk hyggelig. Men havde nu også nogle dejlige mennesker med som var med til at gøre oplevelsen utrolig god  Vi mødte en enkelt klaphat, men hende grinte vi bare af,og jeg fortsatte mit "arbejde"  Der var en rolig,afslappene stemning der gjorde at jeg trods tidligere forløb ikke var det mindste skræmt  Selv da bebs skulle til at ud så sagde den ene jordemoder smilene "Hvis du skal have taget billeder så er det nu! ". Takket være den sætning nåede min veninde at finde kamaraet og jeg fik de billeder jeg er såå glad for i dag  Jeg måtte blive op til 5 dage efter vurdering af min jm. Barselsafsnittet var en helt anden historie og jeg tog hurtigt hjem. Smag og behag  

Fødsel på Hillerød  

Anmeld

19. juni 2013

Louise Jørgensen

KTP86 skriver:

Jeg fødte på Hillerød og det var den bedste oplevelse jeg har haft! Det var mit 4 fødselsforløb,men kun det 2 syghus jeg prøver at føde hos. Personalet var alletiders,stuen var faktisk hyggelig. Men havde nu også nogle dejlige mennesker med som var med til at gøre oplevelsen utrolig god  Vi mødte en enkelt klaphat, men hende grinte vi bare af,og jeg fortsatte mit "arbejde"  Der va en rolig,afslappene stemning der gjorde at jeg trods tidligere forløb ikke var det mindste skræmt  Selv da bebs skulle til at ud så sagde den ene jordemoder smilene "Hvis du skal have taget billeder så er det nu! ". Takket være den sætning nåede min veninde at finde kamaraet og jeg fik de billeder jeg er såå glad for i dag 

Fødsel på Hillerød  

Det lyder godt nok dejligt- som en rigtig god og positiv oplevelse

Er det rigtigt at det er en mindre afdeling? Tanken gør mig nemlig lidt tryg, bryder mig nemlig slet ikke om hospitaler. Men min kæreste "tør" ikke lade mig føde hjemme.

Tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.