Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chili skriver: for Hillerød. Jeg var så glad for min behandling der! Alle var så søde hele vejen igennem! Og jeg fik alt som jeg ville På barselsgangen er de også alle sammen rigtig søde (tror jeg mødte alle sygeplejerskerne )
for Hillerød. Jeg var så glad for min behandling der! Alle var så søde hele vejen igennem! Og jeg fik alt som jeg ville På barselsgangen er de også alle sammen rigtig søde (tror jeg mødte alle sygeplejerskerne )
Det lyder ikke tosset
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Louise Jørgensen skriver: Det lyder ikke tosset
Louise Jørgensen skriver: OkaY.. det er godt nok en masse oplevelser der kommer på bordet herinde. Man kommer kun på barsels afsnittet hvis der er komplikationer eller man får kejsersnit IKK? eller er jeg galt på den?
OkaY.. det er godt nok en masse oplevelser der kommer på bordet herinde. Man kommer kun på barsels afsnittet hvis der er komplikationer eller man får kejsersnit IKK? eller er jeg galt på den?
Nej nej. Det kommer man for at få amningen op og kører. Og alle de andre ting. Det gør alle førstegangsfødende.
min fødsels forløb helt normalt uden komplikationer eller noget.
Lotus86 skriver: Var også glad for at føde på Herlev, men skal denne gang føde på Hillerød, hvilket jeg har det fantastisk med, da de har er helt fantastisk ry, har KUN hørt positive historier.
Var også glad for at føde på Herlev, men skal denne gang føde på Hillerød, hvilket jeg har det fantastisk med, da de har er helt fantastisk ry, har KUN hørt positive historier.
Lyder dejligt. Mht. Hillerød har jeg læst at det er en mindre,lidt mere intim afdeling.. hvilket tiltaler mig meget.
Tak for svar
twinny skriver: Nej nej. Det kommer man for at få amningen op og kører. Og alle de andre ting. Det gør alle førstegangsfødende. min fødsels forløb helt normalt uden komplikationer eller noget.
OkaY Troede slet ikke man skulle derop hvis alt forløb efter "bogen"- så troede jeg man fik lov at være på barsels hotellet istedet for.. kender nogen der lige har været der i 3 dage. Men ved self. heller ikke om de var på barselsgangen også.
Louise Jørgensen skriver: Hej Piger. Jeg ønsker at høre jeres erfaring med de to fødsels steder- Gode som dårlige oplevelser... Sagen er den at jeg flytter inden min termin, og derfor er jeg blevet tilbudt at føde på Hillerød istedet for Herlev. Dem jeg kender har født på Herlev og har været glade for det
Hej Piger.
Jeg ønsker at høre jeres erfaring med de to fødsels steder- Gode som dårlige oplevelser...
Sagen er den at jeg flytter inden min termin, og derfor er jeg blevet tilbudt at føde på Hillerød istedet for Herlev.
Dem jeg kender har født på Herlev og har været glade for det
Jeg fødte på Hillerød og var meget glad for det. Synes det var en god oplevelse. Min jordmoder var til stede, men heller ikke FOR meget, og da hjertelyden så dykkede til sidst under presseveerne, gik det stærkt med sugekop og børnelæge, men alligevel synes jeg vi blev godt informeret, og ja alt i alt var jeg godt tilfreds. Fødslen gik så også næsten efter bogen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128