Lou skriver:
Åhh søde, hvad siger man til det... Det takler i godt nok flot!!
Men det er rigtigt, der er en levende og det er jo det vigtigste... det havde været ubæreligt for jer, hvis de var gået til begge to..
Men det utroligt ikke, det sker bare fra den ene dag til den anden, i havde lige set dem begge to.. i har fået mange scanninger allerede har i ikke?
Jeg tænker på min egen situation hvor jeg højest sansynligt skal gå fra scanningen i uge 7 til NF, tænk hvis den eller de går til i mellemtiden, og man ikke ved det, så man går og tror man er gravid, hvis man ikke abortere spontant af sig selv.. åhh jeg er bare så nervøs.. og der er stadig 2 uger til første scanning.
Havde du det også sådan?
Mange tak! 
Jo var også meget nervøs indtil vi fik bekræftet liv ved første scanning. Men på den anden side, ville vi heller ikke scannes tidligere end uge 7, for så kunne der i teorien være chance for, at der ikke var hjerteblink endnu, og så ville vi hellere vente lidt ekstra... 
Synes bare det er lidt ærgerligt, at man får at vide at når man har set hjerteblink er der 98% chance for at fosteret gennemfører graviditeten - for så sætter man jo næsen op efter at de bliver til noget. Så vores ene må jo have været en af de 2% der ikke gjorde..
Men jo, har allerede været til 4 scanninger 
7+0 -1. scanning, på klinikken
7+2 -2. scanning, på hospitalet pga blødning
8+0 -3. scanning, på klinikken
9+6 -4. scanning, på klinikken
Det er godt nok mange scanninger allerede, men rart at følge med i udviklingen. Havde jeg skulle vente fra uge 7 til uge 12, havde jeg købt mig en tryghedsscanning i uge 9-10 stykker. Ville ikke kunne vente SÅ længe