... og to blev til en...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2013

esioul

CroQuis skriver:

Skulle scannes igen idag (9+6) og tjekkes for den hæmatom jeg har i livmoderen  

Men scanningen viste hurtigt en lille spjættende, dansende og livlig tvilling 1..  Hold da op der var gang i den hvalp  

Men videre til tvilling to, som man godt kunne se var mindre - der var ingen bevægelse, og efter lægen havde kigget nærmere efter, var der heller ingen hjerteblink at se, så nu venter vi "kun" én lille hvalp  

Både manden og jeg har det sådan, at vi er ikke vildt glade, men heller ikke vildt kede af det 

Selvfølgelig er vi både glade for at der er en lille livlig en, men samtidig kede af at have mistet en - men det virker som om at de to følelser opvejer hinanden, og vi føler os ret neutrale inden i 

Først et billede af tvilling 1, som måler 27.6 mm.

Også et billede af tvilling 2, som måler 24.2 mm.

Man kan jo sagtens se en forskel på de to og til trods for der var hjerteblink hos dem begge i uge 8+0 og tvilling 2 var 2 mm kortere end tvilling 1 - lader det til at den er gået til.. 

Er glad for at høre der er en lille livlig en.

Men ked af at høre det med nr 2. Men som du siger - hellere nu end når du er længere henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

Kløver

18. juni 2013

Lauer

CroQuis skriver:

Men scanningen viste hurtigt en lille spjættende, dansende og livlig tvilling 1..  Hold da op der var gang i den hvalp  

Men videre til tvilling to, som man godt kunne se var mindre - der var ingen bevægelse, og efter lægen havde kigget nærmere efter, var der heller ingen hjerteblink at se, så nu venter vi "kun" én lille hvalp  

Både manden og jeg har det sådan, at vi er ikke vildt glade, men heller ikke vildt kede af det 

Selvfølgelig er vi både glade for at der er en lille livlig en, men samtidig kede af at have mistet en - men det virker som om at de to følelser opvejer hinanden, og vi føler os ret neutrale inden i 

Man kan jo sagtens se en forskel på de to og til trods for der var hjerteblink hos dem begge i uge 8+0 og tvilling 2 var 2 mm kortere end tvilling 1 - lader det til at den er gået til.. 

Åh, det er jeg ked af at høre Nu har jeg fulgt dig siden vi begge testede positivt, og jeg ved at I havde glædet jer til 2 små banditter..

Det er hårdt, for selvom man ved at tvillinger kan betyde flere komplikationer og mere usikkerhed undervejs i graviditeten - men nu skal den lille fis bare hænge ved, og vokse sig stor og stærk til jer

Sender dig en masse knus og tanker

Anmeld

18. juni 2013

l.kjoeller

det er jeg da bare rigtig ked af at høre kan godt forstå i ikke ved hvilket ben i skal stå på. godt tvilling et er super livlig. Nogen ting bliver lidt nemmere kun med en hvis man skal se en smule positivt på det. min søster havde mange problemer med sygdom (både hende og børnene efter fødsel) som følge af pladsmangel under graviditet. Men det er da så trist

Anmeld

18. juni 2013

CroQuis

Nessie skriver:

Hvor er det forfærdelig trist 

Det må være en meget mærkelig følelse I sidder tilbage med nu, både tristhed og glæde over at den anden har det godt, er vokset fint og spræller lystigt derinde.

Store kram til dig 

Ja, meget blandede følelser vi har 

Men er glad for der stadig er én, frem for der kun var nul. 

Anmeld

18. juni 2013

CroQuis

esioul skriver:

Er glad for at høre der er en lille livlig en.

Men ked af at høre det med nr 2. Men som du siger - hellere nu end når du er længere henne

Ja, nemlig 

Anmeld

18. juni 2013

CroQuis

Lauer skriver:

Åh, det er jeg ked af at høre Nu har jeg fulgt dig siden vi begge testede positivt, og jeg ved at I havde glædet jer til 2 små banditter..

Det er hårdt, for selvom man ved at tvillinger kan betyde flere komplikationer og mere usikkerhed undervejs i graviditeten - men nu skal den lille fis bare hænge ved, og vokse sig stor og stærk til jer

Sender dig en masse knus og tanker

Ja lige så meget vi så frem til tvillinger, skræmte tanken os også lidt, mht at have to på én gang - men det havde vi da også fundet ud af 

Synes dog det var rigtig stort at se den lille bevæge sig, og det opvejer lidt, at den anden er gået til..  

Anmeld

18. juni 2013

CroQuis

l.kjoeller skriver:

det er jeg da bare rigtig ked af at høre kan godt forstå i ikke ved hvilket ben i skal stå på. godt tvilling et er super livlig. Nogen ting bliver lidt nemmere kun med en hvis man skal se en smule positivt på det. min søster havde mange problemer med sygdom (både hende og børnene efter fødsel) som følge af pladsmangel under graviditet. Men det er da så trist

Ja, du har helt ret 

Det bliver nemlig mindre kompliceret med en, frem for to - både graviditet, fødsel og måske også bagefter 

Og når jeg så lige har siddet og skrevet sådan, får jeg helt skyldfølelse over den, der er gået til 

Nøøøj det er ikke nemt når følelserne er blandet sådan sammen 

Anmeld

18. juni 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
CroQuis skriver:

Anmeld

18. juni 2013

l.kjoeller

CroQuis skriver:

Ja, du har helt ret 

Det bliver nemlig mindre kompliceret med en, frem for to - både graviditet, fødsel og måske også bagefter 

Og når jeg så lige har siddet og skrevet sådan, får jeg helt skyldfølelse over den, der er gået til 

Nøøøj det er ikke nemt når følelserne er blandet sådan sammen 

det skal du ikke have skæbnen ville det sådan. om der havde været to eller en havde i elsket dem til op over begge ører nu skal i bare glæde jer til spunken kommer. hellere en der har det godt end to der har det skidt trods alt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.