... og to blev til en...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

Kofoed.

øv, pis og lort.

Jeg har selv været noget lignede igennem og hvis du på et tidspunkt har brug for det, så skriv endelig.

De mixed følelser kender jeg alt for godt til, det er som at være i ingenmandsland. man ved ikke hvad man bør føle, men jeg lover dig, der er ikke noget rigtigt eller forkert, du/i må skal bare føle som i gørog husk endelig at snakke sammen.

Jeg mistede Isabella mellem 20+2 og 22+0, blev opdaget i 23+4.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

CroQuis

l.kjoeller skriver:

det skal du ikke have skæbnen ville det sådan. om der havde været to eller en havde i elsket dem til op over begge ører nu skal i bare glæde jer til spunken kommer. hellere en der har det godt end to der har det skidt trods alt

Ja du har helt ret, hellere en god, en to dårlige  

Anmeld

18. juni 2013

CroQuis

Kofoed. skriver:

øv, pis og lort.

Jeg har selv været noget lignede igennem og hvis du på et tidspunkt har brug for det, så skriv endelig.

De mixed følelser kender jeg alt for godt til, det er som at være i ingenmandsland. man ved ikke hvad man bør føle, men jeg lover dig, der er ikke noget rigtigt eller forkert, du/i må skal bare føle som i gørog husk endelig at snakke sammen.

Jeg mistede Isabella mellem 20+2 og 22+0, blev opdaget i 23+4.

Uha nej... Halvvejs i graviditeten - det må godt nok være forfærdeligt 

Anmeld

18. juni 2013

Kofoed.

CroQuis skriver:

Uha nej... Halvvejs i graviditeten - det må godt nok være forfærdeligt 

Det har givet sine kvaler, ja. Der sker heldigvis næsten aldrig så sent og det kan give store problemer efterfølgende, når det er så sent.

Skal i ofte til tjek eller har i ikke hørt så meget om det endnu? Vi var jo af sted hele tiden, puha.

Anmeld

18. juni 2013

ønskebørn74

Skulle scannes igen idag (9+6) og tjekkes for den hæmatom jeg har i livmoderen  

Men scanningen viste hurtigt en lille spjættende, dansende og livlig tvilling 1..  Hold da op der var gang i den hvalp  

Men videre til tvilling to, som man godt kunne se var mindre - der var ingen bevægelse, og efter lægen havde kigget nærmere efter, var der heller ingen hjerteblink at se, så nu venter vi "kun" én lille hvalp  

Både manden og jeg har det sådan, at vi er ikke vildt glade, men heller ikke vildt kede af det 

Selvfølgelig er vi både glade for at der er en lille livlig en, men samtidig kede af at have mistet en - men det virker som om at de to følelser opvejer hinanden, og vi føler os ret neutrale inden i 

Først et billede af tvilling 1, som måler 27.6 mm.

Også et billede af tvilling 2, som måler 24.2 mm.

Man kan jo sagtens se en forskel på de to og til trods for der var hjerteblink hos dem begge i uge 8+0 og tvilling 2 var 2 mm kortere end tvilling 1 - lader det til at den er gået til.. 

Kan godt forstå i har blandede følelser.. 

Men tillykke med den lille livlige hvalp.. 

Anmeld

18. juni 2013

M&N

18. juni 2013

**Ønskebabyen

CroQuis skriver:

Skulle scannes igen idag (9+6) og tjekkes for den hæmatom jeg har i livmoderen  

Men scanningen viste hurtigt en lille spjættende, dansende og livlig tvilling 1..  Hold da op der var gang i den hvalp  

Men videre til tvilling to, som man godt kunne se var mindre - der var ingen bevægelse, og efter lægen havde kigget nærmere efter, var der heller ingen hjerteblink at se, så nu venter vi "kun" én lille hvalp  

Både manden og jeg har det sådan, at vi er ikke vildt glade, men heller ikke vildt kede af det 

Selvfølgelig er vi både glade for at der er en lille livlig en, men samtidig kede af at have mistet en - men det virker som om at de to følelser opvejer hinanden, og vi føler os ret neutrale inden i 

Først et billede af tvilling 1, som måler 27.6 mm.

Også et billede af tvilling 2, som måler 24.2 mm.

Man kan jo sagtens se en forskel på de to og til trods for der var hjerteblink hos dem begge i uge 8+0 og tvilling 2 var 2 mm kortere end tvilling 1 - lader det til at den er gået til.. 

Håber I er okay? <3

Anmeld

18. juni 2013

CroQuis

Kofoed. skriver:

Det har givet sine kvaler, ja. Der sker heldigvis næsten aldrig så sent og det kan give store problemer efterfølgende, når det er så sent.

Skal i ofte til tjek eller har i ikke hørt så meget om det endnu? Vi var jo af sted hele tiden, puha.

Ja det kan jeg satme godt forstå 

Nu ved jeg ikke om det er for hårdt at snakke om, men hvordan fik de fosteret ud, uden at skade det levende? Det kan vel ikke absorberes ligesom mit 

Lægen sagde at vi bare skulle se tiden an, indtil NF som forhåbentlig er om to uger. Men hvis ikke jeg fik en tid, inden for de to uger, skulle jeg ringe til klinikken, for så ville de scanne mig igen.

Anmeld

18. juni 2013

CroQuis

**Ønskebabyen skriver:

Håber I er okay? <3

Ja, det er vi da i bund og grund 

Er jo lykkelig for at der er én levende 

Anmeld

18. juni 2013

**Ønskebabyen

CroQuis skriver:

Ja, det er vi da i bund og grund 

Er jo lykkelig for at der er én levende 

Og dét skal I også være.. Kan godt forstå hvis I er kede af det, og det skal I også have lov til. Nu havde I jo lige vænnet jer til tanken om to. Men se det på den lyse side, så har der helt sikkert været en grund til at det lille hjerte ikke længere banker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.