... og to blev til en...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2013

maria_wlt

CroQuis skriver:

Ahh okay, det giver mere mening 

Men lyder som en skrækkelig oplevelse alligevel 

Det hele gik faktisk meget nemt og roligt... 2 dage på Riget og derefter havde jeg en helt almindelig gravidlitet - Blev dog sygemeldt uge 20 - Selvom jeg var frisk og ingen gener havde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

CroQuis

Lou skriver:

Uhh dejligt med alle de scanninger, det er da fedt!Så kan man rigtigt følge med og se hvor store fremskridt der sker fra uge til uge!!

Og TAK!! har sådan brug for nogen der siger at det hele selvfølgelig nok skal gå så jeg kan få lidt ro på mig selv!! Ja der er chancer for at der er to små hjerter der blinker, fik sat 2 fine 4 celle æg op, så hvem ved  På en måde kunne et være fedt, at få to, så fik man da virkelig børn for det man har været igennem men det det os lidt skræmmende når man aldrig har prøvet at have bare et barn før... men tror vi bliver glade lige meget hvor mange der er !!

Ja, det er faktisk ret fedt at skulle scannes så ofte, selvom det skyldes en blødning  Men har nu glædet mig til hver scanning - bare det at de dem igen, var helt specielt 

Haha, lige nøjagtig sådan som du beskriver det, var vores tanker også vedr. tvillinger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.