Har nået en milepæl, så nu springer jeg helt officielt ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2013

LinLin

MortilElias2010 skriver:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

LinLin skriver:

Jeg venter nr tre!! mandens og mit andet fælles barn...

Er 11+0 i dag. Præcist som jeg var den november-lørdag i 2009, hvor manden var kørt på arbejde og jeg pludseligt begyndte at bløde... Jeg kom til vagtlæge, blev sendt direkte videre til skejby og... Øv... Vores lille fidus var gået til et par uger før... Jeg var knust! Heldigvis var jeg så heldig at blive gravid igen tre uger efter og i september 2010 fik vi Adam

Nu har jeg så i et godt stykke tid vidst jeg ville ramme 11+0 på en lørdag hvor min mand skal arbejde. Har gruet for dagen og været så bange for at det skulle ske igen...

Men vi er kommet igennem dagen uden nogle tegn på at noget skulle være galt! så nu tør jeg godt tælle ned til nf d. 25. !

Stort tillykke!! 

Anmeld

16. juni 2013

DianaRJS

Tak (håber der kun er en )

or hold op du kan godt komme med på tvillingevognen er sikekr på vi har masser af plads  men ej kender det der.. vi skulle bare lige have EN mere men der var altså dobbelt op

Anmeld

16. juni 2013

LinLin

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Stort tillykke!! 

Tak

Anmeld

16. juni 2013

Nessie

Stort tillykke til jer 

Anmeld

16. juni 2013

LinLin

DianaRJS skriver:

or hold op du kan godt komme med på tvillingevognen er sikekr på vi har masser af plads  men ej kender det der.. vi skulle bare lige have EN mere men der var altså dobbelt op

Synes du ikke I er nok herinde??

Neeeej... Vil virkelig gerne have at der bare er een (4 børn lyder af så meget + plus vi så skulle have en endnu større bil! ) jeg skal nok i forvejen udskifte min bil (lille suzuki alto) hvis vi så også skal udskifte min mands... Pyh...

Anmeld

16. juni 2013

LinLin

Nessie skriver:

Stort tillykke til jer 

Takker

Anmeld

16. juni 2013

Moma

Stort tillyke - sikke da en dejlig nyhed! Puh kan godt forstå du var nervøs. 

Anmeld

16. juni 2013

DianaRJS

LinLin skriver:

Synes du ikke I er nok herinde??

Neeeej... Vil virkelig gerne have at der bare er een (4 børn lyder af så meget + plus vi så skulle have en endnu større bil! ) jeg skal nok i forvejen udskifte min bil (lille suzuki alto) hvis vi så også skal udskifte min mands... Pyh...

okay af en eller anden grund vil den bare ikke lade mig skrive uden den sletter hele lortet... vi prøver igen.. 3 gang er lykkens gang!!!

men i hvert fald tvillinger kan der da ikke blive for lidt af så nok bliver vi da aldrig

udover det, det bilproblem der har vi også..

min kæreste er bilsælger/mekaniker og er værkføre der hvor han er... så i HANS øjne SKAL han også have en fancy bil

men i hvert fald, hans først ord efter han så det var tvillinger var " tager du pis på mig? skal jeg virkelig til at køre rundt i en lille bus nu? en bus kan jo ikke være smart altså" og jeg var flad af grin, mens scannings sygeplejersken overhovedet intet fattede

Anmeld

16. juni 2013

Clisolka

Stort tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.