Har nået en milepæl, så nu springer jeg helt officielt ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2013

LinLin

Maja84 skriver:

Stort tillykke

Mange tak (det bliver helt sikkert et hebraisk/bibelsk navn hvis det er endnu en dreng )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

LinLin

B&J skriver:

Stort tillykke med den lille i maven

Takker

Anmeld

15. juni 2013

LinLin

Jibbe skriver:

Tillykke!!!

Tak

Anmeld

15. juni 2013

mommy1991

LinLin skriver:

Jeg venter nr tre!! mandens og mit andet fælles barn...

Er 11+0 i dag. Præcist som jeg var den november-lørdag i 2009, hvor manden var kørt på arbejde og jeg pludseligt begyndte at bløde... Jeg kom til vagtlæge, blev sendt direkte videre til skejby og... Øv... Vores lille fidus var gået til et par uger før... Jeg var knust! Heldigvis var jeg så heldig at blive gravid igen tre uger efter og i september 2010 fik vi Adam

Nu har jeg så i et godt stykke tid vidst jeg ville ramme 11+0 på en lørdag hvor min mand skal arbejde. Har gruet for dagen og været så bange for at det skulle ske igen...

Men vi er kommet igennem dagen uden nogle tegn på at noget skulle være galt! så nu tør jeg godt tælle ned til nf d. 25. !

Stoooort tillykke!!!! 

Anmeld

15. juni 2013

StudPsyk

Stort tillykke!

Anmeld

15. juni 2013

Kløver

LinLin skriver:

Mange tak (det bliver helt sikkert et hebraisk/bibelsk navn hvis det er endnu en dreng )

Uh der er også mange gode, vi har selv bibelske navne til vores, og der er stor diskusition her hvad en 3 baby skulle hedde må man spørge om i har noget i tankerne

Her har manden snakket om
Silas
Lukas

Mirjam

Anmeld

15. juni 2013

LinLin

Maja84 skriver:

Uh der er også mange gode, vi har selv bibelske navne til vores, og der er stor diskusition her hvad en 3 baby skulle hedde må man spørge om i har noget i tankerne

Her har manden snakket om
Silas
Lukas

Mirjam

Ja det er jo det jeg ved

Det bliver en Samuel eller en Isak manden er mest hooked på det første, jeg kan lide begge

Pigenavne ved jeg stadig ikke

Anmeld

15. juni 2013

Sara.

Stort stort tillykke

Anmeld

15. juni 2013

LinLin

Janne T. skriver:

Stort tillykke!

Tak

Anmeld

15. juni 2013

LinLin

emmagirl skriver:

Stoooort tillykke!!!! 

Taaaaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.