Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sara. skriver: Stort stort tillykke
Stort stort tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LinLin skriver: Ja det er jo det jeg ved Det bliver en Samuel eller en Isak manden er mest hooked på det første, jeg kan lide begge Pigenavne ved jeg stadig ikke
Ja det er jo det jeg ved Det bliver en Samuel eller en Isak manden er mest hooked på det første, jeg kan lide begge Pigenavne ved jeg stadig ikke
Maja84 skriver: Også dejlige navne Jeg synes også Gabriel er rigtig fint, og kan godt lide både Elisa og Esther Har du set denne side: http://www.bibelskenavne.webbyen.dk/
Også dejlige navne Jeg synes også Gabriel er rigtig fint, og kan godt lide både Elisa og Esther Har du set denne side: http://www.bibelskenavne.webbyen.dk/
Ja den kender jeg godt Synes ikke rigtigt der er nogen pigenavne hvor jeg bare siger "det skal det være!" det kommer vel hvis det er en pige
Ja, synes også pigenavnene er sværeKender du nogle gode sider med bibelnavne Synes nu generelt at pigenavnene fra biblen har en mere kedelig historie bag sig end de mandlige navne
Maja84 skriver: Ja, synes også pigenavnene er sværeKender du nogle gode sider med bibelnavne Synes nu generelt at pigenavnene fra biblen har en mere kedelig historie bag sig end de mandlige navne
LinLin skriver: Jeg venter nr tre!! mandens og mit andet fælles barn...Er 11+0 i dag. Præcist som jeg var den november-lørdag i 2009, hvor manden var kørt på arbejde og jeg pludseligt begyndte at bløde... Jeg kom til vagtlæge, blev sendt direkte videre til skejby og... Øv... Vores lille fidus var gået til et par uger før... Jeg var knust! Heldigvis var jeg så heldig at blive gravid igen tre uger efter og i september 2010 fik vi Adam Nu har jeg så i et godt stykke tid vidst jeg ville ramme 11+0 på en lørdag hvor min mand skal arbejde. Har gruet for dagen og været så bange for at det skulle ske igen...Men vi er kommet igennem dagen uden nogle tegn på at noget skulle være galt! så nu tør jeg godt tælle ned til nf d. 25. !
Jeg venter nr tre!! mandens og mit andet fælles barn...Er 11+0 i dag. Præcist som jeg var den november-lørdag i 2009, hvor manden var kørt på arbejde og jeg pludseligt begyndte at bløde... Jeg kom til vagtlæge, blev sendt direkte videre til skejby og... Øv... Vores lille fidus var gået til et par uger før... Jeg var knust! Heldigvis var jeg så heldig at blive gravid igen tre uger efter og i september 2010 fik vi Adam Nu har jeg så i et godt stykke tid vidst jeg ville ramme 11+0 på en lørdag hvor min mand skal arbejde. Har gruet for dagen og været så bange for at det skulle ske igen...Men vi er kommet igennem dagen uden nogle tegn på at noget skulle være galt! så nu tør jeg godt tælle ned til nf d. 25. !
Stort tillykke! Hvor er det skønt med endnu en!
ønsker jer alt godt & hvor er det skønt dagen er gået uden problemer
Det er bare spændende
Frk-S skriver: Stort tillykke! Hvor er det skønt med endnu en! ønsker jer alt godt & hvor er det skønt dagen er gået uden problemer
Laulund87 skriver: Det er bare spændende
LinLin skriver: Ja!! (Har allerede reserveret tid til kønsscanning)
Ja!! (Har allerede reserveret tid til kønsscanning)
Uhh endnu mere spændende!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128