Har nået en milepæl, så nu springer jeg helt officielt ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2013

LinLin

DianaRJS skriver:

okay af en eller anden grund vil den bare ikke lade mig skrive uden den sletter hele lortet... vi prøver igen.. 3 gang er lykkens gang!!!

men i hvert fald tvillinger kan der da ikke blive for lidt af så nok bliver vi da aldrig

udover det, det bilproblem der har vi også..

min kæreste er bilsælger/mekaniker og er værkføre der hvor han er... så i HANS øjne SKAL han også have en fancy bil

men i hvert fald, hans først ord efter han så det var tvillinger var " tager du pis på mig? skal jeg virkelig til at køre rundt i en lille bus nu? en bus kan jo ikke være smart altså" og jeg var flad af grin, mens scannings sygeplejersken overhovedet intet fattede

Min mand er også meget glad for sin audi og tror også han ville være pænt træt af at køre rundt ide der syv personers... Må så må jeg jo få sådan en og så må a8'eren være "konebilen"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

LinLin

Moma skriver:

Stort tillyke - sikke da en dejlig nyhed! Puh kan godt forstå du var nervøs. 

Tak

Anmeld

16. juni 2013

LinLin

Babymor2010 skriver:

Stort tillykke 

Tak skal du have

Anmeld

16. juni 2013

DianaRJS

LinLin skriver:

Min mand er også meget glad for sin audi og tror også han ville være pænt træt af at køre rundt ide der syv personers... Må så må jeg jo få sådan en og så må a8'eren være "konebilen"

der er vi nok lidt hmm specielle 

jeg er under uddannelse, og selvom vi egentligt har råd til 2 biler, har vi valgt kun at have en da vi ikke ser nogle grund til at smide penge i en mere, hvis vi kan undværre

tror vi begge er ret hmm sippet med hvad vores penge går på så hvor vi ikke behøver smide penge gider vi heller ikke Men jeg har min 2 hjulet, og en lille trailer bagefter så køre det bare derud af

og de 2 "store" er så store nu at de heller vil cykle selv

Anmeld

16. juni 2013

LinLin

DianaRJS skriver:

der er vi nok lidt hmm specielle 

jeg er under uddannelse, og selvom vi egentligt har råd til 2 biler, har vi valgt kun at have en da vi ikke ser nogle grund til at smide penge i en mere, hvis vi kan undværre

tror vi begge er ret hmm sippet med hvad vores penge går på så hvor vi ikke behøver smide penge gider vi heller ikke Men jeg har min 2 hjulet, og en lille trailer bagefter så køre det bare derud af

og de 2 "store" er så store nu at de heller vil cykle selv

Vi er nødt til at have to - desværre... Jeg har 20 km på arbejde og min mand arbejder over hele landet (filmer superligakampe) gad ellers godt bruge penge på andet end bil - på den anden side er den jo også bare rar at have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.