Har nået en milepæl, så nu springer jeg helt officielt ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2013

Kløver

LinLin skriver:

Nej desværre...

Ok
Men håber i finder det helt rigtige navn for jer, der er mange fine synes jeg, især med betydningen bag navnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

LinLin

Maja84 skriver:

Ok
Men håber i finder det helt rigtige navn for jer, der er mange fine synes jeg, især med betydningen bag navnet

Vi ser på det måske behøver jeg slet ikke tænke mere over det ...

Anmeld

15. juni 2013

Kløver

LinLin skriver:

Vi ser på det måske behøver jeg slet ikke tænke mere over det ...

Nej, bliver spændende hvad i venter jer

Anmeld

16. juni 2013

MortilElias2010

16. juni 2013

DianaRJS

LinLin skriver:

Jeg venter nr tre!! mandens og mit andet fælles barn...

Er 11+0 i dag. Præcist som jeg var den november-lørdag i 2009, hvor manden var kørt på arbejde og jeg pludseligt begyndte at bløde... Jeg kom til vagtlæge, blev sendt direkte videre til skejby og... Øv... Vores lille fidus var gået til et par uger før... Jeg var knust! Heldigvis var jeg så heldig at blive gravid igen tre uger efter og i september 2010 fik vi Adam

Nu har jeg så i et godt stykke tid vidst jeg ville ramme 11+0 på en lørdag hvor min mand skal arbejde. Har gruet for dagen og været så bange for at det skulle ske igen...

Men vi er kommet igennem dagen uden nogle tegn på at noget skulle være galt! så nu tør jeg godt tælle ned til nf d. 25. !

åååh stort tillykke

Anmeld

16. juni 2013

Mama1304

Stort tillykke 

Håber alt går godt med graviditeten 

Anmeld

16. juni 2013

Noahmor

LinLin skriver:

Jeg venter nr tre!! mandens og mit andet fælles barn...

Er 11+0 i dag. Præcist som jeg var den november-lørdag i 2009, hvor manden var kørt på arbejde og jeg pludseligt begyndte at bløde... Jeg kom til vagtlæge, blev sendt direkte videre til skejby og... Øv... Vores lille fidus var gået til et par uger før... Jeg var knust! Heldigvis var jeg så heldig at blive gravid igen tre uger efter og i september 2010 fik vi Adam

Nu har jeg så i et godt stykke tid vidst jeg ville ramme 11+0 på en lørdag hvor min mand skal arbejde. Har gruet for dagen og været så bange for at det skulle ske igen...

Men vi er kommet igennem dagen uden nogle tegn på at noget skulle være galt! så nu tør jeg godt tælle ned til nf d. 25. !

Så kan jeg da sige tillykke til dig også. 

Anmeld

16. juni 2013

LinLin

Noahmor skriver:

Så kan jeg da sige tillykke til dig også. 

Mange tak

Anmeld

16. juni 2013

LinLin

Mama1304 skriver:

Stort tillykke 

Håber alt går godt med graviditeten 

Tak

Anmeld

16. juni 2013

LinLin

DianaRJS skriver:

åååh stort tillykke

Tak (håber der kun er en )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.