han er over dobbelt så gammel hvad syntes i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2013

modesty

Anonym skriver:

Ja det er hvad han er jeg er 24 og han er 49 år vi er rigtig glad for hinanden men hold oo hvor det til tider er rigtig hårdt men hvad andre siger om det 

Kan grade over det men han gør mig så glad vi er virkelig glad for hinanden 

Hvordan har i det med det her ind 

Tak på forhånd 

Jeg er 33 og min mand er 51. Det har ikke voldt problemer her, vi har været heldige med en forstående omgangskreds. Men jeg har også tidligere haft en kæreste der var 20 år ældre end mig, så min familie og venner har måske vænnet sig til det. 

I min verden har kærlighed hverken alder eller køn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min far var 20 år ældre end min mor, og vi har aldrig mærket til det eller tænkt over at han var " gammel" Desvære døde han lige inden han blev 69, men i princippet kun han jo sagtens være blevet 100 år! 

Så jeg tænker hop op, og fald ned på hva andre siger!!!!!!! Vh stine

Anmeld

15. juni 2013

B&J

StineW79 skriver:

Min far var 20 år ældre end min mor, og vi har aldrig mærket til det eller tænkt over at han var " gammel" Desvære døde han lige inden han blev 69, men i princippet kun han jo sagtens være blevet 100 år! 

Så jeg tænker hop op, og fald ned på hva andre siger!!!!!!! Vh stine

hvor har du så meget ret

Anmeld

15. juni 2013

LilleChelle

Normalt siger jeg at kærlighed ingen alder har, men her vil jeg dog alligevel sige at det grænser til at være for meget. 

- Men det er sådan jeg har det. Og ikke nødvendigvis sådan andre har det  

Anmeld

15. juni 2013

esioul

Anonym skriver:

Ja det er hvad han er jeg er 24 og han er 49 år vi er rigtig glad for hinanden men hold oo hvor det til tider er rigtig hårdt men hvad andre siger om det 

Tak på forhånd 

Jeg dømmer ikke folk der tænker eller gør ting anderledes end jeg selv.

Når det så er sagt synes jeg det er dejligt hvis kærligheden er der mellem jer  - men for mig ville det lige være en lovlig stor aldersforskel.

Anmeld

15. juni 2013

Muhmi

Det styrer i helt selv...

Kærlighed kan man ikke selv styre, det skal dog styres for én hvis man er under den seksuelle lavalder

Anmeld

15. juni 2013

Anonym trådstarter

Taniakb skriver:

Kan ik la vær med at smile på smilebåndet

Jeg er selv 24 og min kæreste er vidst 54.. Eller deromkring

Vi har været sammen i 4 år, har en datter på 2 og en det kommer om en måned.. Ingen af os har haft det bedre og vi har det bare så godt sammen.. Han har to børn i forvejen.. En på 21 og 26.. Og tøsen på 26 og min mor snakkede vi ik med de første par år.. Det var slet ik acceptabelt det vi havde gang i, mente de.. Det tog vi i rimelig stiv arm og nu er vi faktisk en stor lykkelig famile.. Folk der ik har ku acceptere det, har vi bare rystet på hovedet af
Men overraskende nok, 90-95 % af alle har sagt "hvis det er det i vil, så er det jo bare det" ... Uden fordomme

Jeg har intet fortrudt , selvom jeg også stod med eb masse tanker i starten..

Man kan ik bestemme hvem man forelsker sig i... Held og lykke med det

Mange tak for svar det er super rat at se der er flere end mig der gør det her og gøre det kan lykkes

Anmeld

15. juni 2013

Ciss

Jeg kender to, som er i tilsvarende forhold og har det godt. Det generer mig ikke - men jeg tror, det er lidt mærkeligt for deres forældrer. I det ene tilfælde ved jeg, at hun brugte nærmere to år, før hun turde at satse på forholdet og flytte sammen med ham. De første år var meget turbulente, for hun var jo forelsket samtidig, som det ikke var det, hun havde set for sig selv i fremtiden. Han har to døtre omtrent på hendes alder. Men de er stadig sammen og begge ser ud til at have det godt med hinanden.

Jeg har også kendt til flere middelaldrende mænd, som har fået sig ung kæreste, hvor det bare har holdt i 1-2 år. Så har de enten byttet hende ud eller er gået tilbage til sin første kone igen. Den slags skræmmer jo, og folk lægger mærke til det. Det er ikke det, jeg selv ville ønske for min datter.

Men selvfølgelig findes der gode forhold med stor aldersforskel også. De har bare en ekstra udfordring Der vil jo være stor forskel i erfaringsgrundlag, omgangskreds og måske også måden, man ser hinanden på. Der kan let opstå en ubalance i magtforholdet mellem parterne, og man kan have helt forskellige ønsker for fremtiden. Jeg tror, det bliver ekstra vigtigt at snakke sine ønsker og forventninger igennem, så begge går ind i det med åbne øjne, og man ved, hvad man kan forvente af hinanden.

Hvis du er i et velfungerende og godt forhold: Lykke til med det hele og stå for det, du mener er det rette. Når venner og familie ser, at du har det godt, vil fordommene og ængstelsen efterhånden forsvinde - men en del af det skyldes helt sikkert kun, at de ønsker det bedste for dig (selvom det helt sikkert kan være hamrende irriterende).

Anmeld

15. juni 2013

Kløver

Hvis i er ligeglade og i har det godt sammen er det vel ligemeget hvad andre synes, bare i har det godt sammen.

Personligt ville jeg aldrig kunne gøre det, jeg er 4 år ældre end dig og mine forældre er på samme alder, og synes det ville være grænseoverskridende at være samme. Med en mand på mine forældres alder, og kom min datter en dag med en mand på min alder, ville jeg synes det var ulækkert, og at der var alt for langt imellem.

Vælger man hinanden med så stor forskel, må man være villig til at være ligeglad med andres meninger, for der vil nok være mange som synes det der er alt for stor forskel, og nogle som synes det grænser til at virke pædofilt, selvom det nok ikke er det rigtige ord, ved jeg ikke hvad man kalder det, men tror du forstår hvad jeg mener.

Hvis i vil være samme er det jo det i gør, og så længe i begge er klar over og indforstået med de konsekvenser den store aldersforskel kan og vil give, så er det jo jeres valg

Anmeld

15. juni 2013

MissTas

Anonym skriver:

Tak på forhånd 

kærlighed er bygget indefra og ikke i et tal = Kærlighed har ingen alder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.