Anonym skriver:
Ja det er hvad han er jeg er 24 og han er 49 år vi er rigtig glad for hinanden men hold oo hvor det til tider er rigtig hårdt men hvad andre siger om det
Kan grade over det men han gør mig så glad vi er virkelig glad for hinanden
Hvordan har i det med det her ind
Tak på forhånd
Først vil jeg sige,..!
Forstår godt du tænker meget over det, men ski da til helvede med hvad andre mener,.!
Jeg fandt min nuværende kæreste dengang jeg var 16,. Han var 36,.! Vi har den dag idag været sammen i 5 år og det er de bedste år i mit liv,. Vi er så sindssyg glade for hinanden og kærligheden blomstre stadig,.!
Jeg syntes selv det var utrolig hårdt i starten af vores forhold,. faktisk det første år vi var sammen var det meget slemt,. der gik nok yderligere ½ år hvor jeg stadig havde svært med det,.
Min familie tog afstand til mig i det første år og de var pinlige over jeg havde en kæreste der var så meget ældre,.! Veninderne osv tog afstand fra mig mange af dem ''mistede'' jeg ..!
Jeg havde det så stramt med at gå og holde ham i hånden på gaden eller kysse ham for folk kiggede og gad vide hvad de tænkte,.!
^ Så blev jeg voksen og fandt ud af at det ikke betød en skid hvad andre mente for hvis det var sådan jeg havde det bedst burde det i virkeligheden være det der spillede en rolle,.! Som sagt er vi stadig sammen den dag idag,.!
Go for it hvis du holder af ham !
Alder har intet at sige,. Der er blot tal,.
Anmeld