han er over dobbelt så gammel hvad syntes i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Ja det er hvad han er jeg er 24 og han er 49 år vi er rigtig glad for hinanden men hold oo hvor det til tider er rigtig hårdt men hvad andre siger om det 

Kan grade over det men han gør mig så glad vi er virkelig glad for hinanden 

Hvordan har i det med det her ind 

Tak på forhånd 

I er begge voksne mennesker. 

Men det er da klart, at nogle vil undres. Det tror jeg, I må tage med... Men lad nu være med at lade det genere jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

Maja88

Puha ved ikke lige hvad jeg skal mene..

Måske at i bare skal være ligeglad med andre,men et fælles barn er no go...

Et ville jeg synes et synd for barnet..

En kendt person.. en bekendt af familien er lige om lidt 60 og skal være far om et par måneder.. hun er vist 36 men synes stadig det et synd for barnet

Anmeld

15. juni 2013

Tip!

Jeg er 26 og har set en fyr på 41 i snart et år.. 

jeg er fløjtende ligeglad med hvad andre mener.. Mine tætteste veninder kan mærke at jeg er mere glad osv sammen med ham. 

Så er alderen bare et tal.. 

Anmeld

15. juni 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Ja det er hvad han er jeg er 24 og han er 49 år vi er rigtig glad for hinanden men hold oo hvor det til tider er rigtig hårdt men hvad andre siger om det 

Tak på forhånd 

Hvis i elsker at være sammen, så skal i da være ligeglade med hvad andre mener om jer som par. I er begge voksne mennesker og bestemmer selv over jeres liv.

Det der ville bekymrer mig er om man med så stor aldersforskel kan have samme mål og ønsker for fremtiden. Og personligt ville jeg helt bevidst ikke falde for en mand der var dobbelt så gammel som mig. Men igen, så skal du/i ikke lade jer påvirke af andres mening om jeres forhold - det er jeres liv.

/Fenja

Anmeld

22. juni 2013

onlyme

Anonym skriver:

Jeg super glad for at høre fra dig vi er rigtig glad for hinanden og tæbker ikke over det når vi er sammen heller ikke når vi er vær for sig men det er nogen hård ord der kommer  ind imellem syntes jeg hvad gjor i 

Vi talte meget om det,.
Det er super vigtigt at få snakket ud om de frus det giver en,.

- Jeg selv snakkede ikke med min familie i knap 1 år pga, det,. De tog afstand men der var jeg heldig jeg havde ham til at støtte mig op ad,.
Det er tit hårde ord og underlige blikke man møder OG DET ER HÅRDT men prøv husk på hvorfor i er sammen og ignorerer det,.
Jeg ved af erfaring at det egentlig ikke er så mange der vender sig og tænker sit,. Det er noget man forestiller sig fordi man selv har det lidt svært med det,.
Min kæreste og jeg har som sagt været sammen i godt 5 år og vi har 3 dejlige unger Jeg bilder mig stadig ind folk somme tider kigger, nogle gør selvfølgelig,. Men jeg er beæret over mit liv,. Så lad dem bare kigge ;-)

Man vælger ikke selv hvem man forelsker sig i <3
- Og kærligheden har ingen alder

Anmeld

22. juni 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

n Ja det er hvad han er jeg er 24 og han er 49 år vi er rigtig glad for hinanden men hold oo hvor det til tider er rigtig hårdt men hvad andre siger om det 

Tak på forhånd 

Min kæreste er 17 år ældre end mig. Jeg er 23 og han er 40.
Han er ikke far til min datter, men min datters far er 38 og dermed 15 år ældre end mig
Det jeg vil frem til er at jeg ikke kan se problemet. Hvis I har det godt sammen har kærlighed ingen alder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.