han er over dobbelt så gammel hvad syntes i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2013

Faith

Ens følelser kan man jo ikke styre. Så hvis i er glade for hinanden er det jo bare sådan det er. Så kan det være ligegyldigt hvad alle andre mener.

Det eneste du bare skal have i tankerne, er om du ønsker børn og om han er parat til at give dig de børn, hans alder taget i betragtning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Synes det er klamt! men det er så også min mening : ) ved godt jeg får mange høvl nu ( dont care)

Anmeld

15. juni 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Ja det er hvad han er jeg er 24 og han er 49 år vi er rigtig glad for hinanden men hold oo hvor det til tider er rigtig hårdt men hvad andre siger om det 

Kan grade over det men han gør mig så glad vi er virkelig glad for hinanden 

Hvordan har i det med det her ind 

Tak på forhånd 

Synes det er fint med et forhold, der tænker jeg bare hvis du en dag vil have børn, synes jeg at din kæreste er blevet for gammel:/

Anmeld

15. juni 2013

BabyMus

Anonym skriver:

Ja det er hvad han er jeg er 24 og han er 49 år vi er rigtig glad for hinanden men hold oo hvor det til tider er rigtig hårdt men hvad andre siger om det 

Tak på forhånd 

Jeg synes det er fantastisk du har fundet kærligheden! Jeg kunne ikke være mere ligeglad med hvor gammel en person er. Kærlighed har ingen alder. Men jeg ved godt der er mange der har en mening om spørgsmål om alder. Her er han 17 år ældre end mig. (:

Anmeld

15. juni 2013

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

Først vil jeg sige,..!
Forstår godt du tænker meget over det, men ski da til helvede med hvad andre mener,.!

Jeg fandt min nuværende kæreste dengang jeg var 16,. Han var 36,.! Vi har den dag idag været sammen i 5 år og det er de bedste år i mit liv,. Vi er så sindssyg glade for hinanden og kærligheden blomstre stadig,.!

Jeg syntes selv det var utrolig hårdt i starten af vores forhold,. faktisk det første år vi var sammen var det meget slemt,. der gik nok yderligere ½ år hvor jeg stadig havde svært med det,.
Min familie tog afstand til mig i det første år og de var pinlige over jeg havde en kæreste der var så meget ældre,.! Veninderne osv tog afstand fra mig mange af dem ''mistede'' jeg ..!
Jeg havde det så stramt med at gå og holde ham i hånden på gaden eller kysse ham for folk kiggede og gad vide hvad de tænkte,.!
^ Så blev jeg voksen og fandt ud af at det ikke betød en skid hvad andre mente for hvis det var sådan jeg havde det bedst burde det i virkeligheden være det der spillede en rolle,.! Som sagt er vi stadig sammen den dag idag,.!
Go for it hvis du holder af ham !
Alder har intet at sige,. Der er blot tal,.

Jeg super glad for at høre fra dig vi er rigtig glad for hinanden og tæbker ikke over det når vi er sammen heller ikke når vi er vær for sig men det er nogen hård ord der kommer  ind imellem syntes jeg hvad gjor i 

Anmeld

15. juni 2013

Anonym trådstarter

Diana2013 skriver:

Synes det er fint med et forhold, der tænker jeg bare hvis du en dag vil have børn, synes jeg at din kæreste er blevet for gammel:/

Vi har begge børn han har to store og jeg har to små

Anmeld

15. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Tak på forhånd 

Jeg har selv kommet sammen med ældre fyre, altså meget ældre til tider, inden jeg blev gift.

Det var meget sjovt til tider, og lev det ud. Men min erfaring er at det sjældent holder til det vilde, seriøse familie liv, da man typisk er to steder i livet

Anmeld

15. juni 2013

Tvillingemor80

Aisha skriver:

Synes det er klamt! men det er så også min mening : ) ved godt jeg får mange høvl nu ( dont care)

Du formulere det da yndefuldt ..

Anmeld

15. juni 2013

Taniakb

Anonym skriver:

Tak på forhånd 

Kan ik la vær med at smile på smilebåndet

Jeg er selv 24 og min kæreste er vidst 54.. Eller deromkring

Vi har været sammen i 4 år, har en datter på 2 og en det kommer om en måned.. Ingen af os har haft det bedre og vi har det bare så godt sammen.. Han har to børn i forvejen.. En på 21 og 26.. Og tøsen på 26 og min mor snakkede vi ik med de første par år.. Det var slet ik acceptabelt det vi havde gang i, mente de.. Det tog vi i rimelig stiv arm og nu er vi faktisk en stor lykkelig famile.. Folk der ik har ku acceptere det, har vi bare rystet på hovedet af
Men overraskende nok, 90-95 % af alle har sagt "hvis det er det i vil, så er det jo bare det" ... Uden fordomme

Jeg har intet fortrudt , selvom jeg også stod med eb masse tanker i starten..

Man kan ik bestemme hvem man forelsker sig i... Held og lykke med det

Anmeld

15. juni 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg er selv sammen med en mand, som er seksten år ældre. Vi har været sammen i snart seks år. Det er da til tider svært, men har alle forhold ikke sine udfordringer? Det lyder dog som om, det primært er omgivelsernes reaktion, der bekymrer dig. I så fald, så synes jeg absolut ikke i skal lade det stoppe jer. Du skal gøre lige nøjagtigt hvad du føler for. Helt ærligt, hvis det gør dig glad, at være sammen med denne mand, så burde du ikke skulle forsvare det. Dermed ikke sagt, at du skal være blind for konsekvenserne. 

Husk ligeledes på at mennesker er forskellige, hvorfor der altid vil være nogen der mener du skal leve dit liv anderledes. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.