C-Dog skriver:
Jeg var selv teenageren med svær dep. Min mor kontaktede ikke nogle og tilsidst gjorde skolen det, desværre for mig så skolepsykologen og mine lærere, gav min mor ret i jeg bare skulle tage mig sammen og droppe mit pjat, for jeg var bare doven. I DK har vi det nemlig godt og slet ikke hårdt eller svært. :/ Jeg fandt min egen løsning i hash og vodka, så kunne jeg glemme det hele istedet for at føle det. Hvis dog bare nogen havde gidet lytte til mig. Men min mor var mere optaget af hvad alle andre skulle tænke.
Ring til lægen, så vigtigt! Lov mig dit barn får snakket med lægen!
åh din historie går bare lige i hjertet på mig 
dagen i dag har været meget hård for os alle. mit barn har været hudløst ærlig omkring alle de følelser der er indeni. lige fra selvmorstanker til kriser hos barnets fader (noget vi har taget vare på) og her til aften er der stadig ikke ro på værelset. h*n har lige været oppe hos mig. h*n sad bare og græd og græd uden at kunne fortælle hvad der var galt, eller hvad jeg kunne gøre for at hjælpe.
det kan slet ikke beskrives hvor bekymret jeg er som mor. det er meget hjerteskærende at se sit elskede barn lide på den måde.
en snak med barnets klasselærer her til aften, gjorde mig ikke mere rolig. læren forstår min bekymring, men ser ingen grund til at gøre noget, da hun mener det er helt normalt for et teenage barn at føle så massiv en tristhed.
om end jeg godt ved at teenagere kan være meget følelsesladet, så er jeg på ingen måde tryg ved mit barns situation, og jeg har bestemt mig til at sende lægen en mail på mandag, for at se hvad de kan gøre.
Anmeld