Når vægten bare ikke flytter sig :-//

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2013

Aagaard

En alternativ app er kalorieteller - den har mulighed for at du kan skrive dine egne opskrifter ind og så bruge opskriften igen næste gang man får fx. lasange til aftensmad.
Ellers er den vidst helt som shapeupclup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

BellaCiinea

bøllen skriver:

Aghh bliver sku skør  ( og gal ) vil frygtelig gerne tabe 6 kg men føler uanset hvad jeg gør , sker der ikke en skid. Ikke 1 gram taber jeg mig SUK ......

hvor er det bare super svært at holde motivationen når vægten slet ikke rykker sig ud af flækken..

gode råd modtages. 

Har kun en ting at sige... Masser af protein... magert kød (hovedsageligt kylling, kalkun og oksekød), peanutbutter ... ingen ris, pasta og kartofler..

Min formiddags snack er ofte en banan med 1 spsk peanutbutter..

Jeg får desuden masser af spinat, zucchini, asparges.

Laver du fx omelet, så brug 3 æggehvider og 1blomme, fyldet kan bestå af: peberfrugt, champignong, blomkål, løg og spinat...

Dette kan man også lave som scrambled egg i stedet for, og så fylde det i en low carb tortilla.. det er mega mums

Har selv tabt 17kg siden november.

Anmeld

15. juni 2013

bøllen

Aagaard skriver:

En alternativ app er kalorieteller - den har mulighed for at du kan skrive dine egne opskrifter ind og så bruge opskriften igen næste gang man får fx. lasange til aftensmad.

ok takker den vil jeg prøve at kikke på også  tror faktisk man kan taste ind på shape up også . har hvis bare ikke helt gennemskuet det

Anmeld

15. juni 2013

bøllen

IsabellaCiinea skriver:

Har kun en ting at sige... Masser af protein... magert kød (hovedsageligt kylling, kalkun og oksekød), peanutbutter ... ingen ris, pasta og kartofler..

Min formiddags snack er ofte en banan med 1 spsk peanutbutter..

Jeg får desuden masser af spinat, zucchini, asparges.

Laver du fx omelet, så brug 3 æggehvider og 1blomme, fyldet kan bestå af: peberfrugt, champignong, blomkål, løg og spinat...

Dette kan man også lave som scrambled egg i stedet for, og så fylde det i en low carb tortilla.. det er mega mums

Har selv tabt 17kg siden november.

Kan ikke helt undvære ris/kartofler og pasta . Men har skåret meget ned.

Peanut butter  det må du lige uddybe

Jeg spiser også kun et stk frugt som snack formiddag, gerne banan.

Special grund til du lige spiser disse spinat, zucchini, asparges

Wauu 17 kg , det er ski da flot. Jeg startede først på ugen , og idag havde jeg faktisk tabt 1 kg

Anmeld

15. juni 2013

BellaCiinea

bøllen skriver:

Kan ikke helt undvære ris/kartofler og pasta . Men har skåret meget ned.

Peanut butter  det må du lige uddybe

Jeg spiser også kun et stk frugt som snack formiddag, gerne banan.

Special grund til du lige spiser disse spinat, zucchini, asparges

Wauu 17 kg , det er ski da flot. Jeg startede først på ugen , og idag havde jeg faktisk tabt 1 kg

Peanutbutter, fordi det er rig på protein

Spinat, zucchini og asparges, fordi det står i min kostplan

Tak

Uh ja de overflødige kilo skal da nok ryge af  

Jeg mangler selv 22kg endnu

Anmeld

15. juni 2013

bøllen

IsabellaCiinea skriver:

Peanutbutter, fordi det er rig på protein

Spinat, zucchini og asparges, fordi det står i min kostplan

Tak

Uh ja de overflødige kilo skal da nok ryge af  

Jeg mangler selv 22kg endnu

ahh haa .. godt så .. Det er ski en jungle at finde rundt i , hvad der er godt og ej.

Nå ok, ikke fordi det er specialt for noget..

Håber jeg , syntes intet har virket til nu, men nu prøver jeg shape up . om det virker

Anmeld

17. juni 2013

bøllen

Aagaard skriver:

Kan ikke finde den du henviser til  Du har vel ikke et billede af hvordan den ser ud

Anmeld

17. juni 2013

Aagaard

bøllen skriver:

Kan ikke finde den du henviser til  Du har vel ikke et billede af hvordan den ser ud

Det kan jeg godt forstå - det er da fordi jeg har givet dig den forkerte! Der stå kalorietæller under app-billedet.
App'en hedder vægttab.nu

Anmeld

17. juni 2013

bøllen

Aagaard skriver:

Det kan jeg godt forstå - det er da fordi jeg har givet dig den forkerte! Der stå kalorietæller under app-billedet.
App'en hedder vægttab.nu

Aaa haaa prøver lige det istedet for . Da jeg søgte på kalorietæller blev jeg ført til shapeUp.

takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.