Når vægten bare ikke flytter sig :-//

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2013

Momster89

bøllen skriver:

Ok det vil jeg prøve så, det virker nemlig som noget jeg kan overskue at holde. Er spændt på om det virker . Har du tabt dig ?? 

Ja jeg har tabt omkring 5 kg, men har også taget en masse muskler på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

C-Dog

ønskebarn74 skriver:

Den er nu meget nem.. Attak fasen er lidt hård.. Næsten ren protein.. Men det er jo få dage.. Og så er det bare hver anden dag som attak.. Og hver anden med protein og grøntsager.. Tabte 7 kg på 10 dage..

Håber det er ok jeg lige spørg. På dukan, skal man så veje sig eller måle cm? Ikke at det ene udelukker det andet, men 7 kg wow, den må jeg altså bare prøve!

Anmeld

11. juni 2013

ønskebørn74

C-Dog skriver:

Håber det er ok jeg lige spørg. På dukan, skal man så veje sig eller måle cm? Ikke at det ene udelukker det andet, men 7 kg wow, den må jeg altså bare prøve!

Begge dele.. Og den er god.. Du er ALDRIG sulten.. 

Anmeld

11. juni 2013

bøllen

Solveig89 skriver:

Tak for svar :-)

nu har jeg ført ind for idag og det virker nemt og overskueligt. Lige noget for mig .. Er spændt på om det giver resultat ..

Anmeld

11. juni 2013

bøllen

Solveig89 skriver:

Og smart man kan skanne varen ind :-)

Anmeld

14. juni 2013

bøllen

Solveig89 skriver:

Har lige et spørgsmål . Håber du kan hjælpe , har nu et par dage tastet ind på shape up, men idag til aften gik det galt. 

Havde lavet laks og blandet salat . Kunne ikke finde ud af at taste det blandet salat ind 

og hvad hvis man ellers får noget blandet , f.eks kødsovs eller gryderet ?? 

Anmeld

15. juni 2013

Momster89

bøllen skriver:

Har lige et spørgsmål . Håber du kan hjælpe , har nu et par dage tastet ind på shape up, men idag til aften gik det galt. 

Havde lavet laks og blandet salat . Kunne ikke finde ud af at taste det blandet salat ind 

og hvad hvis man ellers får noget blandet , f.eks kødsovs eller gryderet ?? 

Man kan ikke taste blandet salat ind, kun nogle enkelte, så jeg gør det at jeg skriver ca antal gram af det salat jeg har.

Der er nogle retter der inde under færdigretter, hvor der også er nogle pastasalater mm. men hvis den ikke er der, gør jeg det samme som beskrevet ovenover

Anmeld

15. juni 2013

bøllen

Solveig89 skriver:

Man kan ikke taste blandet salat ind, kun nogle enkelte, så jeg gør det at jeg skriver ca antal gram af det salat jeg har.

Der er nogle retter der inde under færdigretter, hvor der også er nogle pastasalater mm. men hvis den ikke er der, gør jeg det samme som beskrevet ovenover

Hvad taster du det ind under ?? Bare salat 

ok må kikke på det , dagen går fint men aftensmaden er lidt sværre syntes jeg . 

var på vægten har tabt 1 kg  Det jo vildt

Anmeld

15. juni 2013

Momster89

bøllen skriver:

Hvad taster du det ind under ?? Bare salat 

ok må kikke på det , dagen går fint men aftensmaden er lidt sværre syntes jeg . 

var på vægten har tabt 1 kg  Det jo vildt

Under de forskellige grøntsager, alt efter hvilke jeg har i salaten

det er da super flot og lækkert for dig, så ved du at der begynder at ske noget  

Anmeld

15. juni 2013

bøllen

Solveig89 skriver:

Under de forskellige grøntsager, alt efter hvilke jeg har i salaten

det er da super flot og lækkert for dig, så ved du at der begynder at ske noget  

ok takker ... må kikke på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.