bøllen skriver:
Har prøvet at ændre i min kost. Spiser ikke brød i løbet af dagen, og ved aftensmaden kun en lille portion ris, kartofler eller pasta. Og kun 1 portion. Prøver at dyrke motion hver dag i form af cykel, gåtur eller rulleskøjter. Samt cirkel træning 2 gange om ugen ( opvarmning løb 3 km )
for det første kan det godt være du har tabt fedt uden at du kan se det på en alm vægt og det er omdannet til muskler. er du overvægtig? jeg ville skaffe mig noget vægtvogter materiale da det princip er skruet sammen efter din højde og vægt samt ønskevægt og sørger for du ikke spise mere end du forbrænder. Jeg tabte 8 kg på 2,5 mnd i sin tid og var ikke overvægtig.
hvis ikke du kan overskue systemet er her et eksempel på hvad jeg spiste
morgen- havregrød med lidt sukker på
formiddag frugt ( du må spise alt det frugt og grønt du har lyst til undtagen ærter og majs, samt banan blommer og rosin.
middag - rugbrød med Hamburgryg
eftermiddag - gulerødder og frugt eller et stykke knækbrød med ost
aften- et stykke kød med grøntsager eller salat + evt en enkelt kartoffel eller skefuld ris eller pasta
aftenskaffe- en is , et stykke franskbrød eller en anden lille sød ting ( da jeg har en sød tand og derfor prioriterede at jeg kunne spise noget til aften ind i kuren
hamburgryg er der meget få kalorier i og er derfor god pålæg
Det at du får alle fibrene fra grøntsagerne gør også at du får renset ud og alene der vil du nok tabe lidt
håber det var til hjælp
Anmeld