Når vægten bare ikke flytter sig :-//

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2013

bøllen

ønskebarn74 skriver:

Kan anbefale dukan diæten.. Da er det hurtigt overstået og du er ikke sulten Imens. 

Søger alm råd ikke en kur som dukan, som jeg har  forstået indeholder perioder hvor forskellige fødevare må spises. Det kan jeg ikke overholde og gennemskue. Men tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

bøllen

Solveig89 skriver:

Jeg bruger shape up Club.

på den måde kan jeg holde øje med om jeg over spiser, og så spiser vi brune ris og grov pasta i stedet for alm.

og så selvfølgelig massere af motion.

desuden fokuserer jeg på cm og ikke kg'erne

Shape up club ? Kan du fortælle mere om det ?

syntes næsten ikke jeg kan spise mindre end jeg gør, har også skifte brød ud. Kun til aftensmad , og skal vi have burger f.eks bager jeg selv så de bliver grove. 

Hmm måske jeg skulle glemme vægten for en stund , bliver bare frustereret når den ikke rykker sig. Og jeg mister ærligt talt gnisten for at fortsætte. For må indrømme jeg tænker hvis vægten ikke flytter sig hvorfor så gøre det 

Anmeld

11. juni 2013

ønskebørn74

bøllen skriver:

Søger alm råd ikke en kur som dukan, som jeg har  forstået indeholder perioder hvor forskellige fødevare må spises. Det kan jeg ikke overholde og gennemskue. Men tak

Den er nu meget nem.. Attak fasen er lidt hård.. Næsten ren protein.. Men det er jo få dage.. Og så er det bare hver anden dag som attak.. Og hver anden med protein og grøntsager.. Tabte 7 kg på 10 dage..

Anmeld

11. juni 2013

bøllen

ønskebarn74 skriver:

Den er nu meget nem.. Attak fasen er lidt hård.. Næsten ren protein.. Men det er jo få dage.. Og så er det bare hver anden dag som attak.. Og hver anden med protein og grøntsager.. Tabte 7 kg på 10 dage..

Jeg har desværre ikke det overskud i min hverdag. Måske det er nemt men det er bare ikke det jeg har tid til. Jeg dur ikke til sådan kur. Jeg har ganske simpelthen ikke overskuddet til at finde ting jeg kan og må spise på den måde. Derfor skal det være alm kost omlægning mm

Anmeld

11. juni 2013

ønskebørn74

bøllen skriver:

Jeg har desværre ikke det overskud i min hverdag. Måske det er nemt men det er bare ikke det jeg har tid til. Jeg dur ikke til sådan kur. Jeg har ganske simpelthen ikke overskuddet til at finde ting jeg kan og må spise på den måde. Derfor skal det være alm kost omlægning mm

Ok.. Men det funker åbenbart ikke for din forbrænding.. Dukan er lavet for at øge denne.. 

Men held og lykke..

Anmeld

11. juni 2013

Momster89

bøllen skriver:

Shape up club ? Kan du fortælle mere om det ?

syntes næsten ikke jeg kan spise mindre end jeg gør, har også skifte brød ud. Kun til aftensmad , og skal vi have burger f.eks bager jeg selv så de bliver grove. 

Hmm måske jeg skulle glemme vægten for en stund , bliver bare frustereret når den ikke rykker sig. Og jeg mister ærligt talt gnisten for at fortsætte. For må indrømme jeg tænker hvis vægten ikke flytter sig hvorfor så gøre det 

Det er en app til iphone, hvor du indtaster et mål, og den regner så ud hvor mange kalorier du må indtage for at nå det mål. Du indtaster også dine aktiviteter, som den så modregner i dit kalorie indtag, så du må spise det mere.

Det er helt sikkert en god ide at lade vægten være vægt. jeg har taget på, men det er fordi muskler vejer mere end fedt. Og ja det er enormt demotiverende når vægten går op, men jeg kan jo se på mine cm mål at det går den rigtige vej

Anmeld

11. juni 2013

bøllen

ønskebarn74 skriver:

Ok.. Men det funker åbenbart ikke for din forbrænding.. Dukan er lavet for at øge denne.. 

Men held og lykke..

Nej det gør det nok ikke men det hjælper ikke med sådan kur når jeg ikke har det overskud i hverdagen til at skulle være super kreativ for at finde på noget at spise. Så virker det jo heller ikke. 

Tak

Anmeld

11. juni 2013

l.kjoeller

bøllen skriver:

hmm det kan godt være, min mor og hendes veninde mente bestemt det så ud til jeg havde tabt mig men det har jeg altså ikke . Ikke 1 gram, hvilket er pænt frusterende.

har lige udregnet min bmi og den siger 25,46 så hopper lige over i kalgorien overvægtig 

syntes vitterlig jeg har prøvet alt men det har jeg nok ikke. Men taber hurtig gnisten når vægten overhoved ikke flytter sig. Uanset hvad jeg gør.

må indrømme Kjer er super dårligt til at finde rundt i de alverdens forskellige kure osv. Kan ikke gennemskue det. Suk måske det i virkeligheden er mit problem.

jeg har valgt havregryn fra og erstattet med cheasy youhurt med hjlavet musli.

formiddag 1 stk frugt ( ofte banan ) 

frokost 2 æg , spejlæg eller 1 stk brød med gulerødder og agurk evt vindruer.

aftensmad . Lille portion alm mad med lidt pasta / ris / kartofler og altid grønt.

aftens snack prøver at skære væk.

drikker kun vand og lidt skummet mælk

det vigtige er at du får skruet en kur sammen du kan holde. det er det gode ved vægtvogterne. jeg tabte 2 kg første uge og det gav mig motivation. Ikke at banan ikke er godt men er en af de frugter med kalorier i. Til sammenligning skulle jeg spise 20 point dagligt efter kuren og din frokost alene (pga æg) vil lyde på omkring 5 point. Der er færre point i havregryn end i yougurt og musli det er virkelig en jungle men synes ikke kuren er så svær at finde rundt i. og så kan man gemme point til hvis man skal noget en dag. du kan ofte finde materialet på trendsales - her er et link til et start kit

http://www.trendsales.dk/listings/weight-watchers- weight-watchers-brevkursus/32378114?pn=1&rt=ss r&search=weight&status=1

Kan være lidt dyrt men SÅ meget det værd. hvis du vælger at gå i gang står jeg gerne til rådighed for spørgsmål. men prøv at vælge kulhydrater til aftensmad fra og så evt skifte banan ud med andre frugter og noget pålæg fra den grønne slagter eller Hamburgryg i stedet for æg

Det kan være en start

Anmeld

11. juni 2013

l.kjoeller

l.kjoeller skriver:

det vigtige er at du får skruet en kur sammen du kan holde. det er det gode ved vægtvogterne. jeg tabte 2 kg første uge og det gav mig motivation. Ikke at banan ikke er godt men er en af de frugter med kalorier i. Til sammenligning skulle jeg spise 20 point dagligt efter kuren og din frokost alene (pga æg) vil lyde på omkring 5 point. Der er færre point i havregryn end i yougurt og musli det er virkelig en jungle men synes ikke kuren er så svær at finde rundt i. og så kan man gemme point til hvis man skal noget en dag. du kan ofte finde materialet på trendsales - her er et link til et start kit

http://www.trendsales.dk/listings/weight-watchers- weight-watchers-brevkursus/32378114?pn=1&rt=ss r&search=weight&status=1

Kan være lidt dyrt men SÅ meget det værd. hvis du vælger at gå i gang står jeg gerne til rådighed for spørgsmål. men prøv at vælge kulhydrater til aftensmad fra og så evt skifte banan ud med andre frugter og noget pålæg fra den grønne slagter eller Hamburgryg i stedet for æg

Det kan være en start

og så er der i øvrigt ikke noget du ikke på spise på kuren bare du holder dig inden for point - light drikke og kaffe tilladt ubegrænset

Anmeld

11. juni 2013

ønskebørn74

bøllen skriver:

Nej det gør det nok ikke men det hjælper ikke med sådan kur når jeg ikke har det overskud i hverdagen til at skulle være super kreativ for at finde på noget at spise. Så virker det jo heller ikke. 

Tak

Det er det man har forumet der er gratis til.. Der ligger et tons opskrifter og det er jo kun en måned man skal være på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.