Når vægten bare ikke flytter sig :-//

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2013

bøllen

Solveig89 skriver:

Det er en app til iphone, hvor du indtaster et mål, og den regner så ud hvor mange kalorier du må indtage for at nå det mål. Du indtaster også dine aktiviteter, som den så modregner i dit kalorie indtag, så du må spise det mere.

Det er helt sikkert en god ide at lade vægten være vægt. jeg har taget på, men det er fordi muskler vejer mere end fedt. Og ja det er enormt demotiverende når vægten går op, men jeg kan jo se på mine cm mål at det går den rigtige vej

Ok takker den må jeg prøve at kikke på . skal man så taste ind hvad man spiser ?? 

Ja det kunne være jeg skal prøve at glemme vægten. Måler du dig i stedet for ?

Der hvor jeg træner har de en maskine til at udregne fedt % har godt nok overvejet dette, for at følge den vej i stedet for. om det bare omdanner sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

bøllen

ønskebarn74 skriver:

Det er det man har forumet der er gratis til.. Der ligger et tons opskrifter og det er jo kun en måned man skal være på..

Jeg er medlem af en gruppe men det jeg har set fra kuren er desværre ikke noget for mig . Ville ikke kunne holde det . Men tak.

Anmeld

11. juni 2013

bøllen

l.kjoeller skriver:

det vigtige er at du får skruet en kur sammen du kan holde. det er det gode ved vægtvogterne. jeg tabte 2 kg første uge og det gav mig motivation. Ikke at banan ikke er godt men er en af de frugter med kalorier i. Til sammenligning skulle jeg spise 20 point dagligt efter kuren og din frokost alene (pga æg) vil lyde på omkring 5 point. Der er færre point i havregryn end i yougurt og musli det er virkelig en jungle men synes ikke kuren er så svær at finde rundt i. og så kan man gemme point til hvis man skal noget en dag. du kan ofte finde materialet på trendsales - her er et link til et start kit

http://www.trendsales.dk/listings/weight-watchers- weight-watchers-brevkursus/32378114?pn=1&rt=ss r&search=weight&status=1

Kan være lidt dyrt men SÅ meget det værd. hvis du vælger at gå i gang står jeg gerne til rådighed for spørgsmål. men prøv at vælge kulhydrater til aftensmad fra og så evt skifte banan ud med andre frugter og noget pålæg fra den grønne slagter eller Hamburgryg i stedet for æg

Det kan være en start

Lige præcis men det er jo en jungle. Der er jo 1000 forskellige . Vil gerne lave en sund kost omlægning som skal holdes på sigt. Og ikke en eller ander kur, hvor f.eks ting ikke må spises. Det ville jeg ikke kunne holde, da jeg ikke har overskuddet til at finde erstatninger. 

Skal man bruge de bøger ? For der står desværre ikke 600kr til det  

Anmeld

11. juni 2013

Momster89

bøllen skriver:

Ok takker den må jeg prøve at kikke på . skal man så taste ind hvad man spiser ?? 

Ja det kunne være jeg skal prøve at glemme vægten. Måler du dig i stedet for ?

Der hvor jeg træner har de en maskine til at udregne fedt % har godt nok overvejet dette, for at følge den vej i stedet for. om det bare omdanner sig

Ja der er mange af madvarerne der er der i forvejen, som du så bare skal indtaste hvor mange gram, ml eller skriver du har spist, og hvis den rigtige ikke er der, kan man selv skrive hvor mange kj man har spist. Og det bedste er at den er gratis

Ja jeg måler talje, hofte, arme og lår, men smutter da også på vægten engang imellem for lige at se om der sker noget

Jeg synes helt klart at du skulle få målt din fedt procent

Anmeld

11. juni 2013

bøllen

Solveig89 skriver:

Ja der er mange af madvarerne der er der i forvejen, som du så bare skal indtaste hvor mange gram, ml eller skriver du har spist, og hvis den rigtige ikke er der, kan man selv skrive hvor mange kj man har spist. Og det bedste er at den er gratis

Ja jeg måler talje, hofte, arme og lår, men smutter da også på vægten engang imellem for lige at se om der sker noget

Takker . Den må jeg prøve at tjekke ud.

tror jeg vil prøve fredag når jeg skal træne igen.

Anmeld

11. juni 2013

l.kjoeller

bøllen skriver:

Lige præcis men det er jo en jungle. Der er jo 1000 forskellige . Vil gerne lave en sund kost omlægning som skal holdes på sigt. Og ikke en eller ander kur, hvor f.eks ting ikke må spises. Det ville jeg ikke kunne holde, da jeg ikke har overskuddet til at finde erstatninger. 

Skal man bruge de bøger ? For der står desværre ikke 600kr til det  

du skal hvertfald have standard materialet

denne side er vidst lagt op med point efter kuren

http://www.klojs.dk/ww/pointguide.htm

Anmeld

11. juni 2013

l.kjoeller

l.kjoeller skriver:

du skal hvertfald have standard materialet

denne side er vidst lagt op med point efter kuren

http://www.klojs.dk/ww/pointguide.htm

når du har tabt hvad du skal kan man også udregne point efter at holde vægten og efter lidt tid behøver du ikke tænke i point for det ligger på ryggraden. det gør det hurtigt. du kan jo evt gå ind på siden og printe hvert punkt ud. så har du din egen point guide

Anmeld

11. juni 2013

bøllen

Solveig89 skriver:

Hej igen

havde app på telefon men har aldrig brugt den. 

Nu har jeg tastet Info ind og umiddelbart virker det overskueligt. Lige et spørgsmål , spiser du bare sundt og med alm fornuft ? Grove sager i stedet for Hvidt osv ?

skal man " bare " holde sig inden for den mængde kalorier der er anbefalet pr dag ??

Anmeld

11. juni 2013

Momster89

bøllen skriver:

Hej igen

havde app på telefon men har aldrig brugt den. 

Nu har jeg tastet Info ind og umiddelbart virker det overskueligt. Lige et spørgsmål , spiser du bare sundt og med alm fornuft ? Grove sager i stedet for Hvidt osv ?

skal man " bare " holde sig inden for den mængde kalorier der er anbefalet pr dag ??

Ja det gør jeg. Dog giver jeg også plads til usunde ting, og så træner jeg bare det mere, sådan at det ikke er for surt alt sammen

Målet er at ramme de kalorie om dagen der står, men jeg er tit 50-100 kalorier under.

Anmeld

11. juni 2013

bøllen

Solveig89 skriver:

Ja det gør jeg. Dog giver jeg også plads til usunde ting, og så træner jeg bare det mere, sådan at det ikke er for surt alt sammen

Målet er at ramme de kalorie om dagen der står, men jeg er tit 50-100 kalorier under.

Ok det vil jeg prøve så, det virker nemlig som noget jeg kan overskue at holde. Er spændt på om det virker . Har du tabt dig ?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.