Hvis du havde muligheden? spørgsmål omkring stofbleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

Mumto3

Mine veninder som fik børn i 90 erne de brugte blebilen. Sådan en har der nemlig eksisteret engang. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

Ciss

I mine øjne skal en lorteble - om det er stof eller ej - håndteres samme dag den "produceres". Aller helst øjeblikkelig.

At smide den i en sæk, som så først hentes op til en uge efter er virkelig afskyeligt!

Jeg er ikke totalt modstander af stofbleer, men det der lyder som en ekstremt uhygiejnisk løsning. Prøv at forestille dig, at baby får diare om tirsdagen, og sækken først hentes den efterfølgende mandag.... Jeg ville ikke have lyst til at have den slags stående i lejligheden.

I tillæg vil uheld altid kunne ske. Man er stresset, får for lidt søvn osv. Så skal man smide endnu en dekoreret ble i sækken, åbner den, telefonen ringer, ungen skriger, man vender sig, og der vælter hele indholdet ud over gulvet. Nej tak.

Hvis jeg en dag vælger at bruge stofbleer til mine børn, kommer jeg til at være så gammeldags, at de bliver vasket osv hjemme og hurtigst mulig efter brug.

Anmeld

11. juni 2013

L&V

Jeg har svaret nej.. Jeg ville godt nok være træt af at ha en sæk med lort stående i en uge og på en eller anden måde os ha det lidt sært med at andre vaskede det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.