Read the baby, not the books.
heisamig skriver:
GOD IDE... Det ville klart gøre en forskel i vores valg. Det eneste jeg er betænkelig ved er lugten - hvis de skal ligge og lugte, ville mange nok vælge det fra - inklusiv mig selv. Man må have en beholder som holder lugten helt inde.
Men ellers SUPER fed ide.. Vi ville klart overveje dette igen. Vi prøvede det de første uger, men 1. de holdt ikke ligeså tæt som engangsbleer (muligvis fordi hun stadig var så lille og vi var nybegyndere) og så fordi det var et kæmpe arbejde.
vi brugte, som skrevet tidligere til et andet indlæg, stofbleer til vores søn, vi havde en kurv i soveværelset ved siden af puslebordet med et dynebetræk som pose. Her lagde vi de brugte bleer, som kunne ligge fra 2-4 dage uden vi har kunne lugte det.
i modsætning til engangsbleerne som lugtede så snart der var kommet tis i og poo poo snakker vi slet ikke om.....
Så for os har det aldrig lugtet.
Tror det er meget vigtigt man finder en ble som passer ens barn, det var ikke alle der var gode til min søn.
Tror "bare" det handler om at have informationerne om alternativerne og se løsninger i forhold til de nye forhold det vil være at køre med stof, i stedet for at se problemer 
Tak for feedback 
Anmeld