Farvede du hår under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2013

Mama3

Ja det har jeg gjort alle 3 gange men kun reflekser da det ikke kommer i kontakt med hovedebunden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

Er nu 3. gangs gravid og mit hår ligner lort, jeg har aldrig hverken farvet hår, drukket, røget, brugt make up, parfume eller andet under graviditeter, men denne gang må jeg indrømme jeg overvejer sgu at farve mit hår!!

Hvad gjorde i?

Har sådan en fantastisk dejlig leverpostejsfarvet hår, jeg virkelig gerne vil af med

Jeg farvede ikke mit hår, men mest fordi jeg havde farvet hår flere gange om måneden før graviditeten & mit hår havde virkelig brug for en pause, så derfor tog jeg 1 års pause & sikke en grim farve mit hår var, men sundt og frisk det var det. Så det kunne aldrig falde mig ind at gøre det, vil hellere se grim ud, for at få sundt og frisk hår, end at fylde mig med unødvendige kemikaler..  

Men kan godt forstå din frustration, det er hellere ikke sjovt at føle sig grim..

Anmeld

6. juni 2013

HeidiØ

Anonym skriver:

Er nu 3. gangs gravid og mit hår ligner lort, jeg har aldrig hverken farvet hår, drukket, røget, brugt make up, parfume eller andet under graviditeter, men denne gang må jeg indrømme jeg overvejer sgu at farve mit hår!!

Hvad gjorde i?

Har sådan en fantastisk dejlig leverpostejsfarvet hår, jeg virkelig gerne vil af med

Åh, der er bare så meget lort i hårfarve - så nej, det gjorde jeg ikke. Og ville heller ikke gøre det næste gang!

Anmeld

6. juni 2013

onlyme

Anonym skriver:

Hvad gjorde i?

Jeg fik farvet mit hår i min 2 graviditet,.! Mit hår lignede nemlig lort da jeg blev gravid med nr. 2..- 2 mdr. efter jeg fødte barn nr. 1 ,.!
Men jeg gik til frisøren,. Fik så kun lavet striber da hun kunne gøre det sådan at de kemiske stoffer ikke ville røre min hud,.!
Kan altså anbefales,. Dit hår kommer til at få liv igen uden bebs bliver / evt bliver ramt af det,.!

Anmeld

6. juni 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Hvad gjorde i?

Jeg fik striber i håret og brugte makeup! Min søn har aldrig været alvorligt syg og stor trives..

Anmeld

6. juni 2013

onlyme

Rødhætte skriver:

Jeg fik striber i håret og brugte makeup! Min søn har aldrig været alvorligt syg og stor trives..

Jeg bruger også mascara og en lille smule hårlak i visse tilfælde,. Hvis jeg fx er kommet op 10 min før bussen kører. Nødstilfælde hvor mit hår står ud til alle sider og jeg umuligt kan nå at glatte eller vaske det
Her fejler mine børn lille heller intet ;-)

Anmeld

6. juni 2013

chael

Under min første graviditet, fik jeg lagt lyse striber i mit hår, kun det øverste, for at dække den værste udgroning.

Men jeg er også et forfærdeligt menneske

Anmeld

6. juni 2013

BabyDrømme23

Jeg vil ikke gøre det, fordi det kan påvirke kønsdannelsen, fremkalde kræft hos barnet senere i livet og de kan også få fertilitetsproblemer da de selv skal have børn, + så kan der ske at de kan få allergi 

Men som de fleste skriver så har deres børn det fint selv om mor har farvet hår, men der er jo andre ting der kan opstå senere i deres liv. Kan måske lidt sammenlignes med det at ryge, man bliver ikke syg med det samme, men det kan opstå senere i livet.. Men der er selvfølgelig også flere som aldrig får nogle problemer alligevel

Jeg vil bare ikke gøre det, da jeg nu er klar over det, og man ved så meget nu om dage, vil godt ofre mit udsende i nogle måneder for mit barn, kan jo altid farve hår senere

Men det er jo et personligt valg, vil ikke se ned på andre for hvad de gør

Anmeld

6. juni 2013

M&N

Nej..

Anmeld

7. juni 2013

Anonym

Jeg har ikke farvet mit hår under min graviditet, eller mens jeg ammede, men kan sagtens følge dig.

Jeg har dog både læst, og hørt fra andre gravide, at de har "farvet" deres hår med the. Det bliver selvfølgelig ikke farvet som ved en frisør, og skal gøres oftere for at holde farven, men det skulle give et rigtig flot resultat.

Prøv evt. at google det.

Jeg har selv overvejet at prøve det :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.