Anonym skriver:
Er nu 3. gangs gravid og mit hår ligner lort, jeg har aldrig hverken farvet hår, drukket, røget, brugt make up, parfume eller andet under graviditeter, men denne gang må jeg indrømme jeg overvejer sgu at farve mit hår!!
Hvad gjorde i?
Har sådan en fantastisk dejlig leverpostejsfarvet hår, jeg virkelig gerne vil af med
Hejsa,
Jeg er 1. gangsgravid og har lige fået mit hår farvet hos en frisør.. er i 27. uge.
Jeg valgte en toningsfarve, da der ikke er hverken ammoniak eller parabener i. Der er sikkert noget andet i som ikke er så sundt igen.. men i forhold til en permanent farve, så er den meget "sundere"..
og så slipper jeg også for udgroninger.. da toningsfarven ligeså stille vaskes ud.
Jeg trængte virkelig til at gøre noget ud af mig selv.. og min nye helt mørkebrune hårfarve har fået mange gode kommentarer med på vejen.. sågar at jeg så lidt fræk ud..
(selv med min efterhånden store mave...)
Jeg synes engang imellem det kammer lidt over med hvad man må og ikke må som gravid.. så farv dit hår
Der findes også økologiske frisører.. ved ikke hvor "sundere" deres produkter er, men måske det var sådan en du kunne gå til, hvis du vælger at farve hår 
Rigtig god sommer 

D.
Anmeld