Farvede du hår under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Farvede du hår under graviditet

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.602 visninger
47 svar
29 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juni 2013

Anonym trådstarter

Er nu 3. gangs gravid og mit hår ligner lort, jeg har aldrig hverken farvet hår, drukket, røget, brugt make up, parfume eller andet under graviditeter, men denne gang må jeg indrømme jeg overvejer sgu at farve mit hår!!

Hvad gjorde i?

Har sådan en fantastisk dejlig leverpostejsfarvet hår, jeg virkelig gerne vil af med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Drømme

Anonym skriver:

Er nu 3. gangs gravid og mit hår ligner lort, jeg har aldrig hverken farvet hår, drukket, røget, brugt make up, parfume eller andet under graviditeter, men denne gang må jeg indrømme jeg overvejer sgu at farve mit hår!!

Hvad gjorde i?

Har sådan en fantastisk dejlig leverpostejsfarvet hår, jeg virkelig gerne vil af med

Nix, ville ikke gøre det, og har heller ikke gjort det. Og heller ikke så længe jeg ammer

Anmeld

6. juni 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hvad gjorde i?

nej det er vildt giftigt...

men min deo har jeg beholdt.. stinker uden..

Anmeld

6. juni 2013

Victoria2013

Jeg farvede sidst hår ½ år før jeg stoppede med p-pillerne og har ikke gjort det siden. Regner heller ikke med det skal farves når jeg nu snart skal til at amme... det er jo ikke ligefrem fordi der er sunde stoffer i hårfarve, lugten alene kan jo næsten gøre én ør i hovedet, så det vil jeg ikke udsætte kroppen for som gravid

Har også godt gammeldags leverpostejsfarvet hår, men det må jeg bare leve med. Lillen i min mave er vigtigere end min hårfarve

Jeg bruger dog lidt make-up (mest mascara) og er gået over til deo, shampoo og cremer uden parabener og i de fleste tilfælde også uden parfume

Anmeld

6. juni 2013

CarinaSB

Anonym skriver:

Hvad gjorde i?

Jeg farvede hår i samråd med min læge .. Han sagde så længe det ikke var noget jeg gjorde flere gange så skadet det ikke .. Så farvede det 1 gang med en hårfarve som skulle sidde i 10 min :)

Anmeld

6. juni 2013

lilledittemor

Anonym skriver:

Hvad gjorde i?

Jeg afblegede under første graviditet og har også farvet det i denne

Anmeld

6. juni 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Hvad gjorde i?

Jeg fik farvet mit hår 1 gang under min graviditet og må indrømme at jeg havde lidt blandede følelser bagefter. Jeg tænkte jo på at det ikke var sundt for min lille baby, men samtidig var jeg også bare så glad.. For bare det at få farvet mit hår, fik mit humør helt til tops. 

Jeg ville ikke gå og ha' det dårligt med mig selv i 9 mdr, så ja jeg gjorde nogle "forbudte" ting, men min datter har ikke mærket noget til det, udover at ha en glad og tilfreds mor

Anmeld

6. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Hvad gjorde i?

Ville også rigtig gerne have farvet mit hår. Men det er bare fordi jeg vil tilbage til mit lyse hår. Men vil ikke selv farve det og tror ikke jeg finder en frisør som vil gøre det så længe jeg er gravid så jeg venter, og må leve med det, også venter jeg nok også med at blive klippet.

Anmeld

6. juni 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Hvad gjorde i?

Nej det gjorde jeg ikke. Det kan godt være at håret ligner lort, men det er jo tidsbegrænset og synes man må ligge sin forfængelighed til side og tænke på babyen inde i maven. Det er jo ikke noget Sundhedsstyrrelsen råder gravide eller ammende til, men det er kun vejledning ikke en regel. Gør det hvis du føler for det.

/Fenja

Anmeld

6. juni 2013

Albertsen92

Jep, har fået lavet lyse striber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.