Farvede du hår under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2013

gokkelok

Nope, kunne jeg aldrig finde på. Sidste gang jeg farvede mit hår, stank min urin af harfårve, så hvis det hårfarve trænger så meget ind i kroppen, at min urin begynder at lugte, så er risikoen for, at det kommer igennem moderkagen måske ret stor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Er nu 3. gangs gravid og mit hår ligner lort, jeg har aldrig hverken farvet hår, drukket, røget, brugt make up, parfume eller andet under graviditeter, men denne gang må jeg indrømme jeg overvejer sgu at farve mit hår!!

Hvad gjorde i?

Har sådan en fantastisk dejlig leverpostejsfarvet hår, jeg virkelig gerne vil af med

Jeg ville ikke farve hår under graviditeten, men deo og makeup, det bruger jeg nu af og til. Er ikke så fanatisk. 

Ville heller ikke se ned på, hvis en gravid kvinde fik farvet sit hår, det er helt op til den enkelte

Anmeld

6. juni 2013

IG

Jeg er stadigvæk gravid, men nej... jeg har hverken farvet hår, eller tænkt mig at farve hår under graviditeten.

Jeg har selv en meget sart hud, og derfor passer jeg nok lidt ekstra på hvad jeg tilsætter min krop og baby i denne tid... jeg ser nødigt at hun bliver lige så sart som mig, så jeg kunne ikke drømme om at farve det.

Jeg har dog flere veninder der har farvet deres hår under graviditeten, og deres babyer ser ikke ud til at have lidt nogen last.

Anmeld

6. juni 2013

Anonym

Jeg gjorde det 2 gange under første graviditet. I starten og efter uge 30. 

Anmeld

6. juni 2013

Sander&Vitus-Mor

Jeg snakkede med min frisør óm det med at farve indrundet gravidlitet. Og der fortalte hun mig at hun selv farvede hår under graviditeten. Og at de jo ikke får lov til at gå på barsel før af den grund, og det burde jo i bund og grund også være farligt at stå og arbejde med. :-) 

Anmeld

6. juni 2013

Kløver

Anonym skriver:

Er nu 3. gangs gravid og mit hår ligner lort, jeg har aldrig hverken farvet hår, drukket, røget, brugt make up, parfume eller andet under graviditeter, men denne gang må jeg indrømme jeg overvejer sgu at farve mit hår!!

Hvad gjorde i?

Har sådan en fantastisk dejlig leverpostejsfarvet hår, jeg virkelig gerne vil af med

Nej, men da jeg skulle giftes fik jeg lavet permanent krøller, 1 gang inden bryllup. I slutningen af 2 trimester

Anmeld

6. juni 2013

Phoenix

Fik lavet striber et par milimeter fra hovedbunden en gang. Fik af vide at så længe det ikke ramte hovedbunden og dermed gik i blodet ville det ikke skade. 

Anmeld

6. juni 2013

DianaRJS

ja gjorde jeg, men ved frisøren og med naturfarver som ikke går ind og skader babyerne

Anmeld

6. juni 2013

Benjamins'mor

Var til frisør i torsdags og hun sagde så længe farven ikke rammer hovedbunden kan det ikke trænge ind i kroppen, men hvor besværligt er det ikke lige? Hun rådede til man kun fik striber som ikke ramte hovedbunden - det samme gælder hvis man ammer.

Jeg farvede hår en enkelt gang i starten da jeg ventede min søn, men vidste ikke at man ikke måtte. Farvede det heller ikke i resten af graviditeten og har heller ikke farvet denne gang, og har ingen planer om det.

Anmeld

6. juni 2013

mommy1991

Hvad gjorde i?

Nej, det kunne jeg ikke finde på. Mit hår er heller ikke at råbe hurra for - men jeg har ikke lyst til at løbe den risiko at mit kommende barn skal få nogen af de giftige stoffer der er i hårfarve

Men jeg bruger til gengæld parfume til festlige lejligheder  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.