sne190810 skriver:
Jeg vil gerne vide,-
Hvem er de kvinder, som åbenbart partout sidder og hiver yveret frem, til frit skue for alle mens de ammer deres barn?? 
For ALLE herinde skriver at de er diskrete og tager hensyn, alle amme-kvinder jeg kender ligeså, og udover det har jeg aldrig selv oplevet en patte-amme-flash når jeg har været ude på café, restuarant osv. Og jeg kommer altså meget ud.
Jeg vil virkelig bare gerne møde den berømte flashy-flashy ammekvinde med kæmpe mælkebryster, der åbenbart er grunden til en masse mennesker syntes det er direkte klamt, ulækkert, kvalmende og hensynsløst at amme sit barn offentligt. Og som oven i købet tvinger tilfældige random folk til at sidde og kigge på, mens ammeseacen finder sted.
HVOR ER HUN???
Du må gerne skrive privat, hvis du ikke vil udstille dig selv i endnu et offentlig forum 
Det må jo så være mig 
Og jeg har aldrig fået kommentare eller blikke - hvad jeg har lagt mærke til i hvert fald 
Jeg tog brystet frem, sad med det 2-5 sek men så var der også lynhurtigt en lille dame på - ikke fordi jeg havde sindsyg travlt, men hun ville absolut ikke vente! 
Jeg har prøvet at min svigerfar stillede sig op bagved mig lige da hun var blevet født, og det syntes jeg var ubehageligt, fordi han er en ubehagelig mand, men ellers gør jeg ikke noget voldsomt forskellig fra når jeg sidder hjemme til ude 
- jo, jeg tjekker ikke om hun har suttet værdi ved at presse mælk ud 
Anmeld