Hvad er den generelle holdning til dette?
Før jeg fødte var jeg meget bekymret for hvordan og hvorledes og om hvad folk tænkte. synes faktisk det er sjældent at man ser ammende kvinder. Måske er de så diskrete at man ikke lægger mærke til dem.
her 2 mdr. Efter min datter er kommet til verden er jeg blevet den type mor, der ammer hvor som helst, selvfølgelig forholdsvis diskret, af hensyn IKKE til andre men til min baby og egen blufærdighed.
har ammet i tog, s-tog, busser, diverse restauranter, cafeer og bænke rundt omkring. Har ind imellem fået de der kritiske blikke, men aldrig kommentarer. Spørger gerne personalet om man må amme på restauranter og cafeer hvis jeg skal have et måltid men ikke hvis jeg blot drikker en kop kaffe, det er mest af princip at jeg ikke spørger 'om lov' men vil ikke risikere at skulle forlade et dyrt måltid!
Kan ikke helt finde ud af hvad holdningen generelt er til amning i det offentlig rum? Er det virkelig så NO GO som nogen mener? Eller er det bare kørt op i medierne, fordi man nu MÅ afvise ammende kvinder? Undres også lidt over at det er helt okay at der er en kæmpe reklame for bryst operation på siden af bussen med 2 bare bryster? Bryster er okay i det offentlige rum så længe det er et seksual- symbol?
Her er min holdning. Hvad er din?
Anmeld