Børns kønsdele på nettet!!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2013

Papillon

Børn er aseksuelle, det er kun voksne, der kan tiltænke dem seksualitet. 

Jeg synes det er lidt hysterisk at fare op over det, ligesom jeg heller ikke forstår, hvorfor børn ikke må løbe rundt i bar mås og ingenting på offentlige strande, hvis det er det, de helst vil..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

CroQuis

Vil under ingen omstændigheder lægge billede ud af kønsdele 

Det er mere acceptabelt i min verden, men de opstillede fotos, hvor man ser en halv balle, af en baby der ligger.. 

Men nej til kønsdele herfra  

Anmeld

4. juni 2013

Savannah

Nej tak til nøgne børn på nettet, synes på ingen måde det er iorden at lægge nøgenbilleder på nettet af andre mennesker. Børn eller ej. De bliver også store. Jeg ville personligt være meget ked af hvis internettet indeholdt nøgenbilleder af mig som barn.

Anmeld

4. juni 2013

Kløver

Muhmi skriver:

Jeg sad lige inde på facebook og kiggede salgsgrupper igennem da jeg pludselig falder et billede hvor der er én der har lavet en gruppe for single gravide/mødre... Det jeg så syntes var meget mindre heldigt var at hun havde valgt at lave gruppens forside billede som et billede af en gravid mave, hendes ansigt og så to babyer, den ene liggende på maven så man kan se numsen og den anden liggende på ryggen, så man kunne se kønsdele af denne lille dreng.. 

DER blev sgu ærlig talt harm, tænker folk virkelig ikke på hvilke tosser der sidder ude bag de andre skærme i verdenen? Ville du selv tænke over det? Er det helt iorden at gøre sådan noget? Er JEG for langt ude ved at jeg bliver totalt forfærdet over at folk ikke tænker så langt?

Jeg synes jo ikke der er noget mere uskyldigt end et lille barn og for min skyld kunne de alle sammen rende nøgne rundt og være frie og hygge sig... MEN det er sgu på grund af de lorte klamme pædofile ude i verdenen at jeg bare ikke synes det er ok at vise børns kønsdele frem.. For ingen tvivl om at billedet var skønt/nuttet/sødt og det var en skæppe skøn lille dreng med et kæmpe smil.. Men det synes ham pædofilen derude sikkert også og så misbruger han det billede, sælger det videre og ja gør unævnelige ting mens han kigger på det billede ØøøRK! 

Det er bare ikke i orden i MIN verden, hvad med i din?

Jeg vil sige både og, ville nok ikke lige bruge det på den måde, men som modesty skriver, når børn løber glade rundt og leger med vand. Jeg ville nok ikke selv lægge billeder ud, og forvent ikke andre lægger billeder ud af mine unger uden min accept. Dog bliver jeg ikke stødt over andre gør det, med mindre vi snakker store børn

Teori skal passe på ikke at seksualisere de små fordi der findes nogle syge mennesker derude, de vil finde det de søger uanset

Anmeld

4. juni 2013

Kløver

Charliepar skriver:

Børn er aseksuelle, det er kun voksne, der kan tiltænke dem seksualitet. 

Jeg synes det er lidt hysterisk at fare op over det, ligesom jeg heller ikke forstår, hvorfor børn ikke må løbe rundt i bar mås og ingenting på offentlige strande, hvis det er det, de helst vil..

Enig

Anmeld

4. juni 2013

modesty

Mor og meget mere skriver:

Jeg er meget enig med modesty. Jo mere, vi af frygt for en minoritetsgruppe gemmer børns nøgenhed af vejen, jo mere er vi indirekte medvirkende til at gøre den nøgne barnekrop forkert og fordækt. Det har jo allerede bredt sig fra nettet til badestranden, hvor rigtigt mange forældre forbyder deres småbørn at være nøgne. 

Jeg ville nok ikke selv lægge fotos ud af mine nøgne børn med udsigt til kønsdelene, da de var små - nå ja, heller ikke nu, hvor de er teens! - men jeg har ikke ondt af, at andre gør det - med mindre, barnets identitet kan spores nu eller sidenhen. Hvis en pædofil finder et foto af en barnenumse og onanerer til det, vil forældrene og barnet jo ikke ane det, og det gør absolut ingen skade på nogen. Der er oceaner af andre og værre billeder, han kan finde, og verden bliver ikke hverken værre eller bedre af, at han bruger netop billedet af Sofie eller Emil. Derimod bliver verden i mine øjne en smule værre, når vi pga frygt gør det naturlige unaturligt. Indirekte signalerer vi jo dermed, at de pædofile har ret i, at der er noget potentielt seksuelt ved småbørns nøgenhed - i stedet burde vi stå fast ved, at barnekroppen er naturlig og uskyldig. 

Tanken om, hvad nogle få afsporede individer måske kan finde på at gøre og tænke for sig selv, kan ikke få mig til at mene, at det store flertal skal gemme det rene og naturlige væk. 

Anmeld

4. juni 2013

Kløver

Muhmi skriver:

Det går da ikke ud over børns glæder vil jeg da sige... Et billede at et nøgent spædbarn gør ham da ikke ked af at det ikke blev vist til folk, snarre tværdigmod... Tænk når han bliver ældre og ser at hans tissemand har været hele verdenen rundt?

kommer lige til at tænke på: dengang lotte blev usynlig og mange andre gamle film fra dengang som også bliver vist i dag

Anmeld

4. juni 2013

MortilElias2010

Muhmi skriver:

Jeg sad lige inde på facebook og kiggede salgsgrupper igennem da jeg pludselig falder et billede hvor der er én der har lavet en gruppe for single gravide/mødre... Det jeg så syntes var meget mindre heldigt var at hun havde valgt at lave gruppens forside billede som et billede af en gravid mave, hendes ansigt og så to babyer, den ene liggende på maven så man kan se numsen og den anden liggende på ryggen, så man kunne se kønsdele af denne lille dreng.. 

DER blev sgu ærlig talt harm, tænker folk virkelig ikke på hvilke tosser der sidder ude bag de andre skærme i verdenen? Ville du selv tænke over det? Er det helt iorden at gøre sådan noget? Er JEG for langt ude ved at jeg bliver totalt forfærdet over at folk ikke tænker så langt?

Jeg synes jo ikke der er noget mere uskyldigt end et lille barn og for min skyld kunne de alle sammen rende nøgne rundt og være frie og hygge sig... MEN det er sgu på grund af de lorte klamme pædofile ude i verdenen at jeg bare ikke synes det er ok at vise børns kønsdele frem.. For ingen tvivl om at billedet var skønt/nuttet/sødt og det var en skæppe skøn lille dreng med et kæmpe smil.. Men det synes ham pædofilen derude sikkert også og så misbruger han det billede, sælger det videre og ja gør unævnelige ting mens han kigger på det billede ØøøRK! 

Syntes ikke det er langt ude, ville græmme mig meget og nok også blive forfærdet... nok så uskyldigt som det kan være, nok så grimt kan det blive i syge hovedperson tankegang. tror jeg ville skrive et lille brev til hende og lige gøre hende opmærksom på det - også selvom det er et gruppebillede. Men bare et lille vink. 

Anmeld

4. juni 2013

Frk. Himmelblå

Muhmi skriver:

Muhmi, det ER dig, der er for langt ude.

De klamme pædofile bliver jo hverken mere eller mindre klamme af, at du lægger et uskyldigt billede på facebook.

Hvis vi skal bevare vores uskyld bliver vi nødt til netop at insistere på at være det. En barnemås er en barnemås. Intet andet.

Der er givetvis også stoddere, der wanker til mavebillederne her på siden, men det skal da heller ikke få os til at pakke vores gravidmaver væk.

Nej, ikke om jeg vil ligge under for den slags perversiteter!

Anmeld

4. juni 2013

Frk. Himmelblå

Mor og meget mere skriver:

Jeg er meget enig med modesty. Jo mere, vi af frygt for en minoritetsgruppe gemmer børns nøgenhed af vejen, jo mere er vi indirekte medvirkende til at gøre den nøgne barnekrop forkert og fordækt. Det har jo allerede bredt sig fra nettet til badestranden, hvor rigtigt mange forældre forbyder deres småbørn at være nøgne. 

Jeg ville nok ikke selv lægge fotos ud af mine nøgne børn med udsigt til kønsdelene, da de var små - nå ja, heller ikke nu, hvor de er teens! - men jeg har ikke ondt af, at andre gør det - med mindre, barnets identitet kan spores nu eller sidenhen. Hvis en pædofil finder et foto af en barnenumse og onanerer til det, vil forældrene og barnet jo ikke ane det, og det gør absolut ingen skade på nogen. Der er oceaner af andre og værre billeder, han kan finde, og verden bliver ikke hverken værre eller bedre af, at han bruger netop billedet af Sofie eller Emil. Derimod bliver verden i mine øjne en smule værre, når vi pga frygt gør det naturlige unaturligt. Indirekte signalerer vi jo dermed, at de pædofile har ret i, at der er noget potentielt seksuelt ved småbørns nøgenhed - i stedet burde vi stå fast ved, at barnekroppen er naturlig og uskyldig. 

Tanken om, hvad nogle få afsporede individer måske kan finde på at gøre og tænke for sig selv, kan ikke få mig til at mene, at det store flertal skal gemme det rene og naturlige væk. 

Lige præcis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.