Muhmi skriver:
Jeg sad lige inde på facebook og kiggede salgsgrupper igennem da jeg pludselig falder et billede hvor der er én der har lavet en gruppe for single gravide/mødre... Det jeg så syntes var meget mindre heldigt var at hun havde valgt at lave gruppens forside billede som et billede af en gravid mave, hendes ansigt og så to babyer, den ene liggende på maven så man kan se numsen og den anden liggende på ryggen, så man kunne se kønsdele af denne lille dreng.. 

DER blev sgu ærlig talt harm, tænker folk virkelig ikke på hvilke tosser der sidder ude bag de andre skærme i verdenen? Ville du selv tænke over det? Er det helt iorden at gøre sådan noget? Er JEG for langt ude ved at jeg bliver totalt forfærdet over at folk ikke tænker så langt?
Jeg synes jo ikke der er noget mere uskyldigt end et lille barn og for min skyld kunne de alle sammen rende nøgne rundt og være frie og hygge sig... MEN det er sgu på grund af de lorte klamme pædofile ude i verdenen at jeg bare ikke synes det er ok at vise børns kønsdele frem.. For ingen tvivl om at billedet var skønt/nuttet/sødt og det var en skæppe skøn lille dreng med et kæmpe smil.. Men det synes ham pædofilen derude sikkert også og så misbruger han det billede, sælger det videre og ja gør unævnelige ting mens han kigger på det billede ØøøRK! 
Det er bare ikke i orden i MIN verden, hvad med i din?
jeg syntes ikke børns kønsdele hører til på nettet.. mine børn/barn's gør i hvert fald ikke..
1. dels fordi jeg ikke ville have at folk kan snuppe billedet eller det havner i de forkerte hænder.
2. fordi min piges kønsdel bliver en dag noget meget privat for hende. også skal det ikke ha ligget på nettet til offentligt skue..
3. jeg har ingen grund til at ligge sådanne billeder ud af mit barn..det hører til her hjemme

vor vidt andre gør det..kommentere jeg ikke på
Anmeld