Blødning uge 7+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2013

CroQuis

DianaRJS skriver:

ved mig var det slimhinderne

men lyder ikke godt med den blodansamling, er det noget de kan gøre noget ved uden at skade forstret eller hvordan?

Nææh desværre ikke. Enten så bløder kroppen blodet ud, eller også absorberer kroppen blodet, og samlingen forsvinder helt, hvis det går godt.  

Hvis det går dårligt, bliver den større og kan vidst skubbe til bebserne og de kan bløde med ud.. Sådan forstod jeg det.. Aner ikke engang hvad den er kommet af 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

Millea

CroQuis skriver:

Hej alle

Takker for jeres krydsede fingre 

De to små har det, indtil videre, stadig godt  Der var trods alt hjerteblink hos dem begge 

MEN jeg har en blodansamling (hæmatom kaldte han den) i livmoderen - og han sagde at det kunne gå begge veje, så jeg må ikke løfte tunge ting, arbejde fysisk hårdt og så jeg bliver udmattet og træt.

Nu må vi bare se tiden an til tirsdag, hvor jeg skal scannes på klinikken igen (dette var jo nærmeste sygehus). 

Anmeld

30. maj 2013

Team Putte

CroQuis skriver:

Jep, jeg er placeret. 

Men er lidt svært at tro på at de bliver ved med at være i live. Lægen lød ikke alt for optimistisk 

m Øv hvor må det være hårdt alle mine tanker går til dig! tror du ik bare lægen ser sådan på det at han ik vil give forhåbninger hvis det alligevel går galt?galt?

Anmeld

30. maj 2013

CroQuis

Team Putte skriver:

m Øv hvor må det være hårdt alle mine tanker går til dig! tror du ik bare lægen ser sådan på det at han ik vil give forhåbninger hvis det alligevel går galt?galt?

Jo det er rigtigt nok. Hvis han er for optimistisk, bliver vi jo endnu mere skuffede, hvis/når det ender i en abort. For så bliver man jo også sur på ham over at han gav falsk håb 

Men lød lidt som om det var 50/50 

Anmeld

30. maj 2013

Team Putte

CroQuis skriver:

Jo det er rigtigt nok. Hvis han er for optimistisk, bliver vi jo endnu mere skuffede, hvis/når det ender i en abort. For så bliver man jo også sur på ham over at han gav falsk håb 

Men lød lidt som om det var 50/50 

positive tanker på.. Glasset er stadig halvt fyldt

Anmeld

30. maj 2013

DianaRJS

CroQuis skriver:

Nææh desværre ikke. Enten så bløder kroppen blodet ud, eller også absorberer kroppen blodet, og samlingen forsvinder helt, hvis det går godt.  

Hvis det går dårligt, bliver den større og kan vidst skubbe til bebserne og de kan bløde med ud.. Sådan forstod jeg det.. Aner ikke engang hvad den er kommet af 

for at det går godt så!

du venter også tvillinger?

Anmeld

30. maj 2013

Kløver

Dejligt der stadig er liv, men føj med en hæmatomer krydser alt jeg kan for at dine små spirer bliver derinde

Anmeld

30. maj 2013

CroQuis

Team Putte skriver:

positive tanker på.. Glasset er stadig halvt fyldt

Ja, de to små lever indtil andet er bevist 

Anmeld

30. maj 2013

CroQuis

DianaRJS skriver:

for at det går godt så!

du venter også tvillinger?

Ja, har to stk i mavsen  Håber de bliver der 

Anmeld

30. maj 2013

CroQuis

Maja84 skriver:

Dejligt der stadig er liv, men føj med en hæmatomer krydser alt jeg kan for at dine små spirer bliver derinde

1000 tak, det er hammer svært når man ikke ved hvad man skal tro.

Kunne der ikke bare været et facit, så man havde vished 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.