Blødning uge 7+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2013

l.kjoeller

CroQuis skriver:

Kan lægen det, eller skal man have fat i vagtlægen?

Klinikkens tlf er selvfølgelig lukket for idag 

min læge fik mig henvist til skanning med det samme så ville prøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

Lauer

CroQuis skriver:

Kunne bare mærke jeg blev våd i trusserne, og gik på wc. 

Der var en vandig blødning rød/brun så den er ikke helt som en mens, men kan være det bliver værre 

Er lige blevet scannet 7+0 og der var to fine hjerteblink, men kan jeg være ved at abortere?? 

Uha ja, jeg ville også være nervøs

at alt er OK hos dig og de små troldepus

Anmeld

30. maj 2013

CroQuis

baby012 skriver:

Det var mit også slet ikke så tykt som rigtig meNs.. 

Det lyder altså til at være gammel blod spm slimhinden udskiller nu.. 

passer det med mens dag, så er det meget sandsynligt bare det har du smerter ? 

Men tag da og giv vagtlægen et kald hvis du er nervøs, jeg blev jævnligt scannet pga. den kraftige blødning, men hver gang, var alt fint 

Jeg synes jeg har lidt smerter ja. Men kan ikke rigtig blive klog på om det er ligamentsmerter, eller milde menslignende smerter. Men slemt er det ikke. Endnu.. Heldigvis 

Ja det passer faktisk okay med at mens ville ligge her. Havde sidst mens 6/4 også burde de næste jo være kommet omkring 3/5-5/5 og 30/5-1/6. Så tiden passer faktisk meget godt til at der skulle ligge en mens nu 

Jeg tror lige jeg prøver at se hvordan det ser ud næste gang jeg er på wc, for hvis der ikke er mere, er der jo nok ingen grund til at forstyrre vagtlægen 

Din historie er i hvert fald betryggende  Håber jeg er lige så heldig som dig 

Anmeld

30. maj 2013

CroQuis

Bløder rimelig meget nu og det er helt rødt 

Har fået en tid til en akutscanning kl 16.00 

Åh nej, hvad nu hvis min hvalpe ikke lever mere 

Anmeld

30. maj 2013

Moma

CroQuis skriver:

Bløder rimelig meget nu og det er helt rødt 

Har fået en tid til en akutscanning kl 16.00 

Åh nej, hvad nu hvis min hvalpe ikke lever mere 

Åh da - jeg krydser fingre og håber det bedste for dig og de små!

Der er flere - også herinde fra, der har oplevet noget lignende under deres graviditet, og hvor baby har klaret den hele vejen. 

Anmeld

30. maj 2013

CroQuis

Moma skriver:

Åh da - jeg krydser fingre og håber det bedste for dig og de små!

Der er flere - også herinde fra, der har oplevet noget lignende under deres graviditet, og hvor baby har klaret den hele vejen. 

Tusind tak - men vi har generelt ret meget uheld (føler vi), så forventer faktisk det værste 

Anmeld

30. maj 2013

Louises

Krydser fingre for at alt alligevel er som det skal være 

Jeg begyndte selv at styrtbløde i uge 7. Aldrig har jeg set så meget blod og det løb bare ned af mine ben. Sorry for detaljerne. 

kom til scanning og var sikker på at det var slut. Men oppe på skærmen lå en lille fin baby med hjerteblink. Det var en blodsamling i livmoderen der fik mig til at bløde rigtig meget. 

Anmeld

30. maj 2013

Trekløver(:

CroQuis skriver:

Kunne bare mærke jeg blev våd i trusserne, og gik på wc. 

Der var en vandig blødning rød/brun så den er ikke helt som en mens, men kan være det bliver værre 

Er lige blevet scannet 7+0 og der var to fine hjerteblink, men kan jeg være ved at abortere?? 

Håber det er uden betydning, og at dine to guldklumper har det godt begge to. Jeg havde en blødning 7+, og alt som det skulle være da jeg kom til TS. 

Håber klokken hurtigt bliver 16, så i kan få vished 

Et stort 

Anmeld

30. maj 2013

CroQuis

Louises skriver:

Krydser fingre for at alt alligevel er som det skal være 

Jeg begyndte selv at styrtbløde i uge 7. Aldrig har jeg set så meget blod og det løb bare ned af mine ben. Sorry for detaljerne. 

kom til scanning og var sikker på at det var slut. Men oppe på skærmen lå en lille fin baby med hjerteblink. Det var en blodsamling i livmoderen der fik mig til at bløde rigtig meget. 

Takker for historien  Havde du smerter?

Går ud fra at man ikke kan se hjerteblink hvis man er ved at abortere, selvom vi så hjerteblink for kun to dage siden ?

Anmeld

30. maj 2013

CroQuis

malle23 skriver:

Håber det er uden betydning, og at dine to guldklumper har det godt begge to. Jeg havde en blødning 7+, og alt som det skulle være da jeg kom til TS. 

Håber klokken hurtigt bliver 16, så i kan få vished 

Et stort 

Er glad for at høre at det KAN være normalt 

Håber virkelig der er liv at se 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.