Blødning uge 7+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2013

DianaRJS

CroQuis skriver:

Kan lægen det, eller skal man have fat i vagtlægen?

Klinikkens tlf er selvfølgelig lukket for idag 

Der er nogen læger der kan scanne ja, men ellers bliver det en underlivs undersøgelse, så de kan se om det er slimhindene der bløder, eller om det er fra livmoderen, eller om det bare er gammelt blod

men få ringet så er du i hvert fald på den sikre side

jeg tog samme tur i uge 10 og blev simpelthen så hammer nervøs da jeg venter tvillinger blev jeg så sendt til tryghedsscanning, hvor det gudskelov viste sig begge pus havde det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

Team Putte

CroQuis skriver:

Hej alle

Takker for jeres krydsede fingre 

De to små har det, indtil videre, stadig godt  Der var trods alt hjerteblink hos dem begge 

MEN jeg har en blodansamling (hæmatom kaldte han den) i livmoderen - og han sagde at det kunne gå begge veje, så jeg må ikke løfte tunge ting, arbejde fysisk hårdt og så jeg bliver udmattet og træt.

Nu må vi bare se tiden an til tirsdag, hvor jeg skal scannes på klinikken igen (dette var jo nærmeste sygehus). 

åh hvor er det godt de har det godt! Så er det bare i seng med dig og lade manden opvarte dig i hoved og røv!

Anmeld

30. maj 2013

malliebooh

Kunne bare mærke jeg blev våd i trusserne, og gik på wc. 

Der var en vandig blødning rød/brun så den er ikke helt som en mens, men kan være det bliver værre 

Er lige blevet scannet 7+0 og der var to fine hjerteblink, men kan jeg være ved at abortere?? 

Jeg havde også pletblødning faktisk præcis 7+2 .. Så igen 7+3 og 7+5 .. Jeg var også ved at dø der 

Men men men, jeg er i dag 30+5 med en sund og rask baby 

Anmeld

30. maj 2013

Moma

CroQuis skriver:

Hej alle

De to små har det, indtil videre, stadig godt  Der var trods alt hjerteblink hos dem begge 

MEN jeg har en blodansamling (hæmatom kaldte han den) i livmoderen - og han sagde at det kunne gå begge veje, så jeg må ikke løfte tunge ting, arbejde fysisk hårdt og så jeg bliver udmattet og træt.

Nu må vi bare se tiden an til tirsdag, hvor jeg skal scannes på klinikken igen (dette var jo nærmeste sygehus). 

Ej hvor dejligt at høre 

Anmeld

30. maj 2013

baby012

CroQuis skriver:

Hej alle

Selvfølgelig har dine små babyer det godt derinde  Og det bliver de ved med at have 

Anmeld

30. maj 2013

CroQuis

DianaRJS skriver:

Der er nogen læger der kan scanne ja, men ellers bliver det en underlivs undersøgelse, så de kan se om det er slimhindene der bløder, eller om det er fra livmoderen, eller om det bare er gammelt blod

men få ringet så er du i hvert fald på den sikre side

jeg tog samme tur i uge 10 og blev simpelthen så hammer nervøs da jeg venter tvillinger blev jeg så sendt til tryghedsscanning, hvor det gudskelov viste sig begge pus havde det godt

Jeg kom til scanning, og der var stadig hjerteblink, men har også en blodansamling i livmoderen. 

Var der nogen forklaring på din blødning?

Anmeld

30. maj 2013

CroQuis

Team Putte skriver:

åh hvor er det godt de har det godt! Så er det bare i seng med dig og lade manden opvarte dig i hoved og røv!

Jep, jeg er placeret. 

Men er lidt svært at tro på at de bliver ved med at være i live. Lægen lød ikke alt for optimistisk 

Anmeld

30. maj 2013

CroQuis

malliebooh skriver:

Jeg havde også pletblødning faktisk præcis 7+2 .. Så igen 7+3 og 7+5 .. Jeg var også ved at dø der 

Men men men, jeg er i dag 30+5 med en sund og rask baby 

Havde en "rigtig" rød blødning et par timer efter. Stadig vandet, og uden klumper.  Var dine kun små pletblødninger?

Anmeld

30. maj 2013

CroQuis

baby012 skriver:

Selvfølgelig har dine små babyer det godt derinde  Og det bliver de ved med at have 

Håber virkelig du får ret 

Anmeld

30. maj 2013

DianaRJS

CroQuis skriver:

Jeg kom til scanning, og der var stadig hjerteblink, men har også en blodansamling i livmoderen. 

Var der nogen forklaring på din blødning?

ved mig var det slimhinderne

men lyder ikke godt med den blodansamling, er det noget de kan gøre noget ved uden at skade forstret eller hvordan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.