Blødning uge 7+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2013

Kløver

CroQuis skriver:

1000 tak, det er hammer svært når man ikke ved hvad man skal tro.

Kunne der ikke bare været et facit, så man havde vished 

Ja det er desværre en af deeet trelse ting ved kroppen at man må være meget tålmodig, hvilket jeg selv har lidt svært ved at være, men jeg håber det bedste, og at i snart får vished, måske lidt afslappende zoneterapi kunne hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

DianaRJS

CroQuis skriver:

Ja, har to stk i mavsen  Håber de bliver der 

iiih samme her

og kan se at vi næsten følges ad, der er lige en månede imellem ca

Anmeld

31. maj 2013

CroQuis

DianaRJS skriver:

iiih samme her

og kan se at vi næsten følges ad, der er lige en månede imellem ca

Ihh tillykke og meget fedt at følges lidt - hvis mine altså vælger at blive  Hvornår har du termin?

Anmeld

31. maj 2013

CroQuis

Maja84 skriver:

Ja det er desværre en af deeet trelse ting ved kroppen at man må være meget tålmodig, hvilket jeg selv har lidt svært ved at være, men jeg håber det bedste, og at i snart får vished, måske lidt afslappende zoneterapi kunne hjælpe

Med sådan noget er jeg også mega utålmodig 

Anmeld

31. maj 2013

DianaRJS

CroQuis skriver:

Ihh tillykke og meget fedt at følges lidt - hvis mine altså vælger at blive  Hvornår har du termin?

krydser fingre for at de gør

har termin d. 14 December   så bliver 2 julebørn jeg får

Anmeld

31. maj 2013

CroQuis

DianaRJS skriver:

krydser fingre for at de gør

har termin d. 14 December   så bliver 2 julebørn jeg får

Ihh hvor hyggeligt 

Har læst at de tvillingegravide i gennemsnit føder i uge 36, så kan være jeg også får julebørn 

Anmeld

31. maj 2013

DianaRJS

CroQuis skriver:

Ihh hvor hyggeligt 

Har læst at de tvillingegravide i gennemsnit føder i uge 36, så kan være jeg også får julebørn 

ja planen er også hvis jeg får lov at få så længe... at jeg skal ha pks i uge 38, har fået aks ved den første, så de er lidt bange for at de vil briste hvis jeg får lov at føde selv, desværre....

ville hellere føde 10 børn normalt en 2 mere med ks, for de smerter bagefter er forfærdelige!

Anmeld

31. maj 2013

CroQuis

DianaRJS skriver:

ja planen er også hvis jeg får lov at få så længe... at jeg skal ha pks i uge 38, har fået aks ved den første, så de er lidt bange for at de vil briste hvis jeg får lov at føde selv, desværre....

ville hellere føde 10 børn normalt en 2 mere med ks, for de smerter bagefter er forfærdelige!

Okay 

Kan desværre ikke lige sætte mig ind i det, da jeg hverken har prøvet det ene eller andet  Men min forestilling er da at jeg skal føde normalt  

Anmeld

31. maj 2013

DianaRJS

CroQuis skriver:

Okay 

Kan desværre ikke lige sætte mig ind i det, da jeg hverken har prøvet det ene eller andet  Men min forestilling er da at jeg skal føde normalt  

lad os håbe det...

ja gør sku nok ondt i nuet, men når du har de små pus har du mere eller mindre glemt det igen, derimod med ks gør det ondt bagefter, altså når alt det de har dopet dig med stopper med at virke

Anmeld

31. maj 2013

malliebooh

CroQuis skriver:

Havde en "rigtig" rød blødning et par timer efter. Stadig vandet, og uden klumper.  Var dine kun små pletblødninger?

Ja altså, de var der kun på papiret men rød og uden klumper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.